تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821278234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تازه ترین خبرهای ورزشی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تازه ترین خبرهای ورزشی


در سومین روز رقابت های آزاد اهداف پروازی در رشته اسکیت، رامتین بشارتی با کسب امتیاز ۱۲۳ و قرار گرفتن در صدر جدول رکورد جدیدی را در این ماده برای کشورمان ثبت کرد. پیش از این علی دوستی با ۱۲۰ امتیاز رکوردار رشته اسکیت بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پس از برگزاری رقابت های انتخابی ، اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی اعلام شد که نام حمید سوریان با وجود غیبت در این رقابت ها در بین دعوت شدگان به چشم می خورد اما امید نوروزی از اردوی تیم ملی کنار گذاشته شده است.
  ....
تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان اردو و بازی تدارکاتی ازبکستان راهی شهر داش آغوز ترکمنستان شد تا ساعت 15 و 30 دقیقه سه شنبه در چارچوب رقابتهای انتخابی جام جهانی برابر تیم ملی این کشور به میدان برود.  
.....
رضا قاسمی دونده دوهای سرعت کشورمان با رکورد 10 ثانیه و 19 صدم ثانیه در مکان هشتاد و یکم برترین های دو 100 متر جهان جای گرفت. در رده بندی 100 نفرِ برترِ جهان در این ماده - جاستین گاتلین ، آسافا پاول و تایسون گای اول تا سوم هستند و یوسین بولت - رکورددار جهان و المپیک که امسال عملکرد خوبی نداشته ، چهل و هشتم است.
....
مسئولان باشگاه مهرام با انصراف از حضور در دیدارِ معرفی نمایندۀ ایران در جام باشگاه های آسیا ، رضایت خود را برای معرفی پتروشیمی بندر امام به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت ها اعلام کردند.
....
قائم مقام باشگاه پرسپولیس، محمد پنجعلی، ملی پوش سابق و پیشکسوت سرخپوشان، را به عنوان رئیس آکادمی فوتبال این باشگاه منصوب کرد.
...
محمود خوراکچی، سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال شهرداری ساوه، به عنوان جانشین محمد کشاورز هدایت «گیتی پسند اصفهان» را در فصل آینده لیگ برتر فوتسال بر عهده گرفت.
....
در ادامه رقابت های فوتبال جام ملت های آمریکای جنوبی در شیلی امشب در گروه سه، برزیل با پرو و بامداد فردا کلمبیا با ونزوئلا دیدار می کنند.
  ....
دیوید اونیا، فوتبالیست نیجریه ای تیم تی مالزی پس از 3 دقیقه حضور در دیدار مقابل کلانتان از حال رفت و در مسیر اعزام به بیمارستان جان باخت.
....
رافائل نادال و ویکتور ترویتسکی امروز در دیدار پایانی مسابقه های تنیس اشتوتگارت برابر هم به میدان می روند؛ در تنیس دن بوش هلند نیز نیکلاس ماهو و داوید گوفین برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می روند.
....
در مرحلۀ هفتم لیگ دوومیدانی الماس که در نیویورک برگزار شدغ در دوی 100 متر، تایسون گای، در 400 متر، وِید وان نیکِر، در 800 متر دیوید رودیشا، در 5000 متر بِن ترو، در 110 متر بامانع، دیوید اولیوِر و در پرتاب وزنه، جو کوواکس به مقام های نخست دست یافتند.
 


یک شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 208]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن