تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820796262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسلامی: قراردادم با گسترش دلی است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اسلامی: قراردادم با گسترش دلی است
دروازه‌بان گسترش فولاد که به همراه این تیم به لیگ برتر صعود کرده ابراز امیدواری کرد بتواند به همراه آبی‌پوشان تبریزی در فصل پانزدهم درخشش خوبی داشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی اسلامی در مورد شرایط گسترش فولاد گفت: در هفته‌های پایانی موفق شدیم سهمیه خودمان را در لیگ برتر حفظ کنیم و پاسخ اعتماد مدیران باشگاه را بدهیم و امیدوارم در فصل آینده شرایط به گونه‌ای شود که بتوانیم جایگاه خوبی در لیگ به دست بیاوریم.

دروازه‌بان گسترشی‌ها در مورد وضعیت قراردادش با این تیم نیز گفت: گسترش مثل خانه خودم است و نگرانی از این بابت ندارم. من به همراه این تیم به لیگ برتر صعود کردم و لحظات و خاطرات شیرینی از آن در ذهنم دارم. در حال حاضر قراردادی با باشگاه ندارم اما نگران نیستم. در نیم فصل دوم چند پیشنهاد داشتم اما به خاطر شرایط گسترش هیچ وقت به آن فکر نکردم و دوست دارم در کنار گسترش باشم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌بریم و به همین منظور پیغامی از سوی باشگاه به بازیکنان برای تمدید و مشخص شدن شرایط قرارداد داده نشده و از هفته آینده استارت خود را برای فصل آینده می‌زنیم و امیدوارم بتوانیم شرایط را به گونه‌ای کنیم که عملکرد خوبی در لیگ داشته باشیم.

وی در پایان گفت: گسترش سومین فصل خود را در لیگ برتر پشت سر خواهد گذاشت. دو فصل گذشته عملکرد تیم راضی کننده بود و علیرغم اینکه تجربه چندانی نداشتیم موفق شدیم سهمیه خودمان را حفظ کنیم اما در این فصل به دنبال این خواهیم بود که جایگاه بهتری در لیگ به دست آوریم و باید سخت تلاش کنیم.


17:28 1394/03/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن