تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820617201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اساس کار دولت رعايت اصل صداقت با مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۱۱ب.ظ)
اساس کار دولت رعايت اصل صداقت با مردم است موج - معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست گفت: اساس کار دولت يازدهم و مسوولان رعايت اصل صداقت با مردم است.
به گزارش خبرگزاري موج، معصومه ابتکار روز يکشنبه در جلسه شوراي اداري شهرستان ري افزود: دولت تدبير و اميد براي ارتقاي شاخصه‌هاي زندگي مردم تلاش مي‌کند.
وي با اشاره به حماسه 24 خرداد که مبدأ تحولات مهم اقتصادي، سياسي و اجتماعي کشور است، گفت: مردم با مشارکت گسترده در انتخابات سرنوشت خود را رقم زدند و اين مردم سالاري ديني را مديون امام راحل و شهدا هستيم.
ابتکار با اشاره به اين که مردم به شعارهاي انتخاباتي و وعده‌هاي دولت يازدهم رأي دادند تصريح کرد: در برنامه‌هاي رئيس جمهوري تمام خواسته‌هاي مردم ديده مي‌شود.
وي گفت: دولت تغييراتي در زمينه‌هاي سياسي و اقتصادي انجام داده که مشهود است و مردم آن را حس مي‌کنند.
ابتکار خاطرنشان کرد: دولت با نگاه درست و دوري از بازي‌هاي سياسي براي اصلاح امور گام‌هاي موثري برمي دارد و در مسير آزادي بيان، نقد منصفانه و منطقي و رسيدن به اهداف تلاش مي‌کند.
وي افزود: تورم در ابتداي دولت يازدهم 40 درصد بود و امروز به زير 15 درصد رسيده و اکنون رشد سرمايه گذاري در کشور را نيز شاهد هستيم.
ديدار و گفت و گو با آيت الله محمد محمدي ري شهري، توليت آستان حضرت عبدالعظيم حسني (ع)، افتتاح چند پروژه زيست محيطي و ديدار از تالاب عشق آباد از ديگر برنامه‌هاي اين سفر نيم روزه معصومه ابتکار، معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست، است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن