تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818910704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده انتقال تجارب 10 ساله متروي مشهد به لبنان هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۲۳ب.ظ)
آماده انتقال تجارب 10 ساله متروي مشهد به لبنان هستيم موج - مديرعامل شرکت بهره‌برداري قطارشهري مشهد گفت: قطارشهري مشهد به عنوان يک سيستم حمل و نقلي پاک و ريلي سال پنجم بهره‌برداري خود را سپري مي‌کند و با اقدامات عمراني آن حدود 10 سال تجربه کسب کرديم که آماده انتقال آنها به کشور لبنان هستيم.
به گزارش خبرگزاري موج، قاسم طاهري با اشاره به بازديد هيئت لبناني از خط يک قطارشهري مشهد گفت: از اسفند ماه سال 89 که خط يک قطارشهري مشهد مورد بهره‌برداري قرار گرفت تاکنون بيش از 100 ميليون مسافر توسط اين خط جابه‌جا شده‌اند.
وي با بيان اين مطلب که خط يک قطار شهري با ظرفيت جابه‌جايي روزانه 170 هزار مسافر طي 16 ساعت به مسافران سرويس‌دهي مي‌کند، افزود: ايستگاه بسيج با رکورد ٣٠ هزار مسافر شلوغ‌ترين ايستگاه خط يک قطارشهري مشهد است.
مديرعامل شرکت بهره‌برداري قطارشهري مشهد ادامه داد: کسب جايزه ويژه کيفيت برتر خدمات مسافري در کنگره دوسالانه اتحاديه بين‌المللي حمل و نقل همگاني (UITP) در سال ۲۰۱۳ در شهر زوريخ سوئيس براي خط يک قطار شهري، ساخت و بهره‌برداري از دستگاه شستشوي ترن توسط متخصصان شرکت بهره‌برداري قطار شهري از اهم اقدامات اين شرکت است.
طاهري در ادامه گفت: خط يک قطار شهري مشهد به طول 25 کيلومتر، فرودگاه شهيد هاشمي‌نژاد را به منطقه ييلاقي وکيل‌آباد متصل مي‌کند که تا به امروز 19 کيلومتر آن به بهره‌برداري رسيده و اين قول را مي‌دهيم که تا پايان سال فاز توسعه آن به بهره‌برداري برسد.
وي در خصوص توسعه خط يک قطار شهر مشهد بيان کرد: اين خط داراي 24 ايستگاه بوده که از 13 ايستگاه زيرزميني و 11 ايستگاه هم‌سطح تشکيل مي‌شود که دو ايستگاه از آن با 5 کيلومتر طول در حدفاصل فداييان اسلام تا فرودگاه در دست احداث است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن