تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813207849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقال پیام انقلاب و امام از اولویت های بنیاد شهید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران:
انتقال پیام انقلاب و امام از اولویت های بنیاد شهید
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه و انتقال پیام انقلاب اسلامی و امام راحل به جامعه و نسل های آینده از اولویت های اساسی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ناصر عارف  اظهار داشت: هدف بنیاد شهید جلب رضایت و خشنودی جامعه ایثارگری در تمام زمینه هاست.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت به ایثارگران با داشتن برنامه، ایجاد تحول ، به روز بودن و داشتن خلاقیت درصدد افزایش کیفیت خدمات است.

عارف ادامه داد: اولویت این بنیاد ارتقای توانمندی های ایثارگران در حوزه های مختلف فرهنگی، اعتقادی و معیشتی است تا در تمام زمینه ها خود کفا شوند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه و انتقال پیام انقلاب اسلامی و امام راحل به جامعه و نسل های آینده از اولویت های اساسی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

عارف با بیان اینکه اگر انتقال پیام صورت نگیرد، آن پیام دچار تحریف، تخریب و فراموشی می شود تصریح کرد: باید شهادت طلبی شهدا، شجاعت جانبازان و ایثار آزادگان را به آیندگان منتقل کرد.

وی با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمانی اداری نیست گفت: این بنیاد سازمانی فرهنگی، جهادی و انقلابی است و بایدتفکری فرهنگی، جهادی و انقلابی در آن حاکم باشد.

عارف با اشاره به تحریم ها و لزوم اقتصاد مقاومتی گفت: باید شرایط را مثل زمان جنگ بشناسیم و مدیریت کنیم که در این زمینه با توجه به اقتصاد مقاومتی باید صرفه جویی، افزایش بهره وری و پرهیز از اسراف را در دستور کار داشته باشیم.

انتهای پیام/س



اخبار مرتبط

مبارزه با سن غلات در 20 هزار و 850 هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان فامنین
کاهش دمای استان همدان تا پایان هفته
اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای سد نعمت آباد اسدآباد
ایجاد 32 کد معاملاتی جدید این هفته در بورس منطقه ای همدان
خرید تضمینی جو در استان همدان




۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن