تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802893784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکوچیچ هم به سمت استقلال غش کرد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اسکوچیچ هم به سمت استقلال غش کرد




اگر دیدید امروز اسکوچیچ در باشگاه استقلال حضور پیدا کرد تا با مسئولان این باشگاه مذاکره کند اصلا تعجب نکنید.





روزنامه ایران ورزشی: هنوز لیگ تمام نشده بود که باشگاه فولاد خوزستان قرارداد دراگان اسکوچیچ را به مدت 2 فصل دیگر تمدید کرد تا هم تکلیف مربی فصل بعدشان مشخص باشد و هم اینکه دیگر تیم‌ها به اسکوچیچ درخواست ندهند.
 
بعد از اینکه اسکوچیچ قرارداد داخلی خود را امضا کرد و لیست بازیکنان مورد نیاز خود را به باشگاه داد، دراگان به اروپا رفت تا هم استراحت کند و هم یک دوره مربیگری در اسپانیا بگذراند.
 
در مدتی که اسکوچیچ در ایران نبود اما اتفاقاتی افتاد که همه معادلات را به هم زد. در این مدت سیف‌الله دهکردی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به همراه محمد صیادنژاد رییس هیات‌مدیره و محمدعلی فرهادزاده عضو هیات‌مدیره که مسوولیت بخش اداری مالی باشگاه را هم به عهده داشت، در اعتراض به کم شدن بودجه و نبود پول نقد برای جذب بازیکن، استعفا دادند.
 
خیلی‌ها فکر می‌کردند با این استعفا موافقت نمی‌شود و دهکردی می‌ماند و برنامه‌ها را با سرمربی کروات پیش می‌برد اما یکسری اتفاقات همه چیز را تغییر داد.
 
در واقع از همان ابتدا انگار هیات‌مدیره شرکت فولاد خوزستان دنبال بهانه بود که دهکردی را از مدیریت باشگاه کنار بگذارد که استعفا باعث شد همه چیز راحت شود. به این ترتیب با استعفای دهکردی و البته 2 عضو دیگر هیات‌مدیره باشگاه موافقت شد که همین مساله شایعه‌های زیادی را به دنبال داشت. اینکه اسکوچیچ قصد دارد از فولاد جدا شود و به استقلال برود و حتی فراتر از آن یعنی صحبت از توافق با آبی‌ها.
 
اگرچه این شایعه‌ها زیاد شده بود اما دیگر مسئولان باشگاه فولاد خوزستان از جمله حسین ابن‌قاسم سرپرست تیم، جدایی دراگان اسکوچیچ را تکذیب کردند و به صراحت می‌گفتند اسکوچیچ می‌ماند.
 
آنها با این کار خود قصد داشتند تا آرام شدن اوضاع باشگاه، سرمربی کروات را حفظ کنند تا مدیرعامل جدید انتخاب شود و در مورد او تصمیم بگیرد.
 
بالاخره پنج‌شنبه گذشته و در سکوت رسانه‌ها علیرضا اژدری‌زاده مدیرعامل فولاد نوین به‌عنوان جانشین دهکردی و مدیرعامل جدید باشگاه انتخاب شد اما از این باشگاه خبر می‌رسید با وجود اینکه بودجه فولاد نسبت به فصل گذشته هیچ کاهشی نداشت اما ظاهرا مدیرعامل جدید چندان به حفظ اسکوچیچ در باشگاه اصرار ندارد.
 
به نظر می‌رسد علیرضا اژدری‌زاده که به بومی‌گرایی علاقه زیادی دارد، ترجیح می‌دهد از مربیان داخلی استفاده کند و علاقه زیادی به مربیان خارجی ندارد.
 
با این تفاسیر و با توجه به اینکه به نظر می‌رسد مبلغ قرارداد اسکوچیچ بالا است، احتمالا اگر درخواستی از استقلالی‌ها در رابطه با جذب اسکوچیچ به باشگاه فولاد برسد، مسئولان این باشگاه خوزستانی هیچ مخالفتی ندارند.
 
شاید همین تفکرات به اسکوچیچ منتقل شده و حالا او می‌خواهد استقلال را برای فصل آینده انتخاب کند چرا که اسکوچیچ با وجود اینکه فولادی‌ها بارها گفته بودند سرمربی کروات‌شان 26 خرداد یعنی یک روز قبل از شروع تمرینات به ایران برمی‌گردد، او امروز یعنی 24 خرداد و 2 روز قبل از موعد مقرر به ایران برگشته.
 
به هر حال اگر دیدید امروز اسکوچیچ در باشگاه استقلال حضور پیدا کرد تا با مسئولان این باشگاه مذاکره کند اصلا تعجب نکنید چرا که بازگشت زودهنگام او احتمالا برای همین مساله بوده و او می‌خواهد از این 2 روز برای مذاکراتش استفاده کند تا در صورت توافق در تهران بماند اما اگر این اتفاق نیفتاد، احتمالا او راهی اهواز می‌شود تا کارش را ادامه دهد. هر چند که بعید به نظر می‌رسد.






تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن