تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820220459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای 510 عنوان برنامه در طرح های ضیافت و نشاط معنوی در سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خبر داد اجرای 510 عنوان برنامه در طرح های ضیافت و نشاط معنوی در سمنان خبرگزاری پانا: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات تابستانی از برگزاری طرح های ضیافت و نشاط معنوی در 60 بقعه متبرکه این استان خبر داد و گفت بیش از 510 عنوان برنامه در اجرای این طرح ها برگزار می شود.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۴ خرداد ساعت 08:46

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی در نشست مطبوعاتی با رسانه های این استان با اعلام این خبر افزود: طرح ضیافت الهی به مدت 30روز و در طول ماه مبارک رمضان برگزار و طرح نشاط معنوی نیز که با آغاز تعطیلات تابستانی و با هدف غنابخشی به اوقاف فراغت نوجوانان و جوانان استان اجرایی می شود، به مدت 50 روز در بقاع متبرکه پیش بینی شده برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از تقویت بنیان‌های دینی و اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی و همچنین ترویج فعالیت های قرآنی به عنوان اهداف اجرایی این طرح ها یاد کرد و با اشاره به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل بقاع به قطب فرهنگی، افزود: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با بهره گیری از ظرفیت دانش آموزان و همچنین بهره گیری از فضای معنوی و جلسات مذهبی و عقیدتی ماه مبارک رمضان از مهمترین اهداف اجرای این دو طرح است.

وی،با بیان اینکه طرح ضیافت در طول ماه مبارک رمضان در 40 بقعه استان برگزار می شود تصریح کرد: همچنین نشاط معنوی که ثبت نام آن تا 26 خردادماه جاری در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان ادامه دارد در 20 بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

واحدی، از اعزام مبلغین حوزه علمیه قم به استان و بهره گیری از آنها در این دو طرح خبر داد و افزود: همچنین در این دو طرح از ظرفیت مبلغین بومی و همچنین دانشجویان دو دانشکده قرآنی شاهرود و دامغان نیز استفاده می شود.

وی با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان با برپایی دوره های اوقات فراغت دانش آموزی یادآوری کرد: یکی از برنامه های مهمی که در این دو طرح تدارک دیده ‌شده بیان و آموزش احکام و آموزه‌های دینی در بقاع متبرکه برای اقشار مختلف و خصوصا، زنان و نوجوانان و جوانان است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، برگزاری خیمه های معرفت و پاسخگویی به شبهات، برپایی غرفه های گفتمان دینی،ارایه مشاوره های دینی، غرفه وقف، غرفه تصییح نماز برای اقشار مختلف و بخصوص نوجوانانی که تازه به سن تکلیف رسیده اند، اجرای سخنرانی های مختلف و برپایی نماز جماعت در جوار بقاع متبرکه و بیان احکام و مباحث تفسیری ، برنامه های قرآنی ، دعوت از قاریان مصری و بین المللی، محافصل انس با قرآن و... از برنامه های پیش بینی شده در این برنامه ها است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین واحدی از اجرای 510 عنوان برنامه در این دو طرح خبر داد و یادآور شد: 420 عنوان برنامه در ذیل طرح ضیافت الهی و 90 عنوان برنامه در ذیل طرح نشاط معنوی در شهرستان های هشتگانه استان برگزار می شود.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن