تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819506464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حکم اعدام برای عقب‌نشینی از نبرد با داعش |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حکم اعدام برای عقب‌نشینی از نبرد با داعش
معاون رئیس جمهور عراق گفت: افسران و سربازانی که از نبرد با داعش عقب نشینی کردند ترسو و خائن هستند بر طبق قانون حکمشان اعدام است.
کد خبر: ۵۰۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۰ - 14 June 2015




معاون رئیس جمهور عراق گفت: افسران و سربازانی که از نبرد با داعش عقب نشینی کردند ترسو و خائن هستند بر طبق قانون حکمشان اعدام است.

به گزارش فارس به نقل از القبس، نوری المالکی معاون رئیس جمهور و نخست وزیر سابق عراق در سخنانی تصریح کرد که سقوط رمادی و موصل توطئه بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نبردی در موصل میان نیروهای امنیتی و داعش روی نداده است، ابراز داشت که اگر در موصل نیروهای امنیتی با داعش مقابله می‌کردند تروریست‌ها نمی‌توانستند یک قدم پیشروی کنند و این یک توطئه بود که تمام نیروهای ارتش عقب نشینی و ارتش شکست خورد.

المالکی افزود: می‌خواهم صریح باشم، ما افسران و سربازانی که از میدان نبرد عقب نشینی کردند را ترسو و خائن می دانیم و حکم این افراد در قانون اعدام است.

وی تصریح کرد که تمام مسئولیت شکست در موصل بر عهده نظامیان نیست و چهره‌های سیاسی نیز در وزرای این توطئه نقش داشتند.

یکسال قبل در چنین روزهایی بود که داعش توانست کنترل شهر موصل را در اختیار بگیرد و با بهره گیری از اختلافات سیاسی در عراق شرایط جدیدی را در عراق رقم بزند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 232]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن