تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798484065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس/ بازیکنان استقلال در راه پرسپولیس؟!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


موضع منفی برانکو نسبت به بازگشت صادقیان
آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس/ بازیکنان استقلال در راه پرسپولیس؟!
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: با هیچکدام از بازیکنان اختلاف نظر نداریم و مشکلی برای باقی ماندن آنها در تیم وجود ندارد و باید بگویم توافق ما دوسویه است.



به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، محمدحسین نژادفلاح درباره جلساتی که با بازیکنان پرسپولیس برگزار کرده و اینکه توافقی صورت گرفته یا نه،‌گفت: با هیچکدام از بازیکنان اختلاف نظر نداریم و مشکلی برای باقی ماندن آنها در تیم وجود ندارد و باید بگویم توافق ما دوسویه است.

وی درباره اینکه کریم باقری و چلنگر گفته‌اند برانکو لیستی نداده پس بازیکنان جدید با چه تفکری جذب این تیم می‌شوند ادامه داد:‌ چلنگر چنین حرفی نزده و باید بگویم که در این چند ماه با تفکرات برانکو آشنا هستیم و می‌دانیم او چه نگاهی به بازیکنان دارد و ما به تفکر او باید می‌رسیدیم که رسیدیم و لیستی که به آن عمل می‌کنیم دلخواه برانکوست و بازیکنانی گرفتیم که وقتی او به ایران برگردد به آنها اعتراض نمی‌‌کند.

نژادفلاح درباره اینکه گفته می‌شود او بر اساس تفکرات یک مربی دیگر برای پرسپولیس بازیکن جذب می‌کند،‌ گفت: این مسئله را تکذیب می‌کنم و من بر اساس تفکرات برانکو از بازیکنان دعوت می‌کنم و تک تک این بازیکنان مد نظر برانکو هستند.

وی درباره وضعیت بازیکنان خارجی پرسپولیس اظهار داشت: قبلاً هم گفته‌ام که بنا ندارم درباره لیست خروجی و ورودی تیم صحبت کنم اما خود بازیکنان تصمیم می‌گیرند که در پرسپولیس بمانند یا نه،‌ اما من لیست خروجی را اعلام نمی‌کنم.

نژادفلاح درباره وضعیت اومانیا و تادو که با پرسپولیس یک سال دیگر قرارداد دارند هم افزود: در همان راستا که گفتم در خصوص لیست خروجی حرف نمی‌زنم باید بگویم که درباره این دو نفر هم حرف نمی‌زنم چرا که اگر بخواهم درباره این دو بازیکن صحبت کنم باید در خصوص همه حرف بزنم.

وی در پاسخ به این سؤال که وضعیت مهدی طارمی به کجا رسید، افزود: طارمی حتماً در پرسپولیس می‌ماند و ما به او اجازه نمی‌دهیم که از تیم جدا شود.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص کُری بین دو مدیر باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در گذشته در فصل نقل و انتقالات و اینکه آیا در فصل نقل و انتقالات امسال هم این کری‌خوانی‌ها وجود دارد یا نه،‌ گفت: زیبایی‌های فوتبال به همین کری‌خوانی‌هاست و کری‌های بین پرسپولیس و استقلال هم همینطور است.

وی درباره اینکه آیا قصد جذب یعقوب کریمی و میلاد فخر‌الدینی را دارد یا نه،‌ گفت: هر بازیکنی که فکر کنیم مورد نیاز تیم است جذب می‌کنیم و اینکه از چه تیمی باشد فرق نمی‌کند و حتی اگر نیاز باشد از استقلال هم بازیکن می‌گیریم.

نژادفلاح درباره آخرین وضعیت پیام صادقیان هم اظهار داشت: موضع ما در مورد این بازیکن موضع جدیدی نیست،‌چرا که برانکو از قبل از رفتنش موضع منفی نسبت به بازگشت صادقیان داشت و اخیراً که با او صحبت کردم درباره این بازیکن از وی سؤال نکردم.

وی درباره نقل قول منتشر شده از امیر عابدینی در صفحه اینستاگرام منتسب به وی که در آن عنوان شده با پول به پرسپولیس می‌آید اظهار داشت: خوشحال می‌شوم که هرکسی که می‌تواند مشکلات را حل کند به پرسپولیس بیاید و مهم نیست که این فرد چه کسی باشد چرا که هدف همه ما خوشحال کردن هواداران است.

نژادفلاح درباره اضافه شدن یک مربی دیگر به کادر فنی پرسپولیس تصریح کرد: از قبل قرار بود یک نفر دیگر به عنوان دستیار به کادر فنی اضافه شود و ما در این رابطه گزینه‌هایی به برانکو پیشنهاد کردیم که او نپذیرفت اما الآن منتظر هستیم تا برانکو به پرسپولیس بیاید و نظر او را جویا شویم.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص پلمپ باشگاه استقلال اظهار داشت: من هم این موضوع را شنیدم به هر حال مشکلاتی وجود دارد اما پس از آن خبر رفع پلمپ را هم به گوشم رسید.

نژادفلاح در مورد اینکه کریم باقری از اینکه لیست بازیکنان داده نشده و مشورتی صورت نگرفته ناراحت است، اظهار داشت: کریم بزرگ ماست. ما سال گذشته از او خواهش کردیم در تیم حاضر شود و او این مسئولیت را قبول کرد اما کانال ارتباطی من با برانکو از طریق کریم باقری نبوده و من خودم در تماس با سرمربی بوده‌ام چه هم اکنون و چه زمانی که در ابتدا قرار بود به پرسپولیس بیاید.

وی ادامه داد: در خصوص پول آوری هم باید بگویم که وظیفه من این نیست یعنی وزارت ورزش تا کنون این وظیفه را به من محول نکرده است و قرار است خود آنها اسپانسر را انتخاب کنند. ابتدا باید این وظیفه به من محول شود تا پس از آن ببینم حذف اسپانسر در توانم هست یا خیر، هرچند که اسپانسرهایی را مورد مطالعه قرار دادم و امکان جذب آنها وجود داشته است اما ابتدا باید این وظیفه مشخص شود، ضمن احترامی که به کریم باقری قائلم باید بگویم که با توجه به اتفاقاتی که در خصوص واگذاری باشگاه رخ داده جذب اسپانسر برعهده وزارت ورزش است.

نژادفلاح در مورد اینکه بانک آینده برای هواداران کارتی را در نظر گرفته که 10هزار تومان هم در آن وجود دارد، گفت: بهتر است این مسئله را از معاونت اقتصادی بپرسید.

116



۲۳/۰۳/۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن