تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802994682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختلاف طارمی با القادسیه در جزییات قرارداد/ اگر برانکو فهرست نداده باشد پای مربی دیگری در میان است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: همه چیز به شنبه موکول شد؛
اختلاف طارمی با القادسیه در جزییات قرارداد/ اگر برانکو فهرست نداده باشد پای مربی دیگری در میان است
با این که گفته می‌شود مهدی طارمی با نماینده تیم فوتبال القادسیه، در دبی به توافق رسیدند اما همه چیز به وقت دیگری موکول شد.

اختلاف طارمی با القادسیه در جزییات قرارداد/ اگر برانکو فهرست نداده باشد پای مربی دیگری در میان است
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ با اینکه خبرها حکایت از توافق باشگاه القادسیه کویت و مهدی طارمی می‌داد اما به دلیل اختلاف نظر بر سر برخی مفاد قرارداد، هم چیز به روز شنبه موکول شد، دو طرف در حال حاضر بر سر تصمیم کلی قرارداد به توافق رسیده‌اند.

همچنین نمایندگان دو طرف قرارداد بر سر امکاناتی که باید باشگاه کویتی در اختیار طارمی بگذارد به جمع‌بندی رسیدند اما بر سر رقم آخر اختلاف نظرهایی پیش آمد که بر همین اساس نماینده قادسیه در بازگشت به کشورش مراتب را به مسئولان این باشگاه منتقل کند تا درباره آن تصمیم‌گیری شود از سوی دیگر مسئولان تیم پرسپولیس که موضوع را جدی دیده‌اند در تکاپو هستند که به طور اساسی با نماینده طارمی به گفتگو بنشینند.


جنگ اول به از صلح آخر
ارایه لیست در صورت ادامه همکاری در صورت انجام تعهدات مالی


محمد حسین نژاد فلاح در شرایطی با بازیکنان گفتگو کرده است که شنیده‌ می‌شود که برانکو ایوانکویچ هیچ فهرستی مشخصی را در اختیار سرخپوشان قرار نداده و در شرطی ناگفته به نظر می‌رسد ارایه فهرست در ازای انجام تعهدات مالی از سوی باشگاه خواهد بود.


محمد حسین نژاد فلاح طی روزهای گذشته با فراخوان بازیکنان به دفتر کار خود با آنها به گفتگو درباره فصل آینده پرداخته است او پا را فراتراز این نهاد و با اینکه پیش از این اعلام کرده بود پس از روشن شدن وضعیت بازیکنان فعلی سراغ نفرات جدید خواهد رفت قبل از این اتفاق از تمایل برای جذب بازیکنان جدید سخن گفت و نامهایی را مطرح کرد و با سید جلال حسینی هم وارد گفتگو شد.


این اتفاقات در شرایطی روی می‌دهد که از جانب دیگر خبر می‌رسد برانکو ایوانکویچ با این توجیه که هر زمان معلوم شود ادامه کار او در فصل آینده قطعی است فهرست مورد نظر خود را به باشگاه تحویل می‌دهد بر این اساس او مشخص نکرده است.


نفرات مورد نظرش برای فصل آینده چه کسانی خواهد بود و به نظر می‌رسد موضوع ادامه همکاری برای برانکو هم مبهم است و در این ارتباط تردیدهایی دارد.


در این میان عدم ارایه لیست از سوی سرمربی خیلی عجیب به نظر می‌رسد این درست که اگر فهرست هم در کار بود حداقل تا امروز اتفاقی روی نمی‌داد اما به هر حال برانکو باید از این بابت نگران‌تر از همه باشد که تازه در شروع تمریناتش وقتی که حداقل باید 80 درصد تیم مشخص شود، فهرست خود را ارایه کند.


در واقع برانکو این اقدام خود دست باشگاه را باز گذاشته است تا مسئولیت هر گونه تاخیر در این زمینه را متوجه می‌کند از سوی دیگر باید به این نکته هم توجه کرد که ایوانکوویچ با در نظر گرفتن صحت خبر می‌تواند دلایل خاص خود را داشته باشد.


اول اینکه با پایان فصل گذشته تنها پرداخت حق و حقوق معوقه وی و همکارانش می‌تواند به معنای ادامه همکاری باشد و در غیر این صورت مانع ادامه همکاری شده است و وقتی همکاری وجود ندارد دلیل برای ارایه لیست نیست.


همچنین می‌توان فرض کرد برانکو ایوانکویچ برای وادار کردن فشار به باشگاه و وزارت ورزش برای رفتار مسئولانه در قبال مسایل مالی از میان همه زمانها این مقطع را انتخاب کرد شاید به جهت آنکه آثار سو آنرا کمتر ارزیابی کرده و به قولی خواسته است به این ضربه‌المثل ایرانی عمل کند که درجنگ اول به از صلح آخر.


او شرایطی را فراهم آورده است که خواست طرف مقابل را ارزیابی کند و حالا وزارت ورزش باید تصمیم بگیرد که با چنین ایوانکویچ کار را ادامه بدهد.


شاید آن حرکت تلاشی برای نرم کردن مربی کروات بود در واقع نژاد‌فلاح سعی می‌کند ترکشهای روزهای بلاتکلیفی پرسپولیس را تا زمان گذر از این مرحله به حداقل برساند.


پرونده مانوئل ژوزه در فازجدید
فیفا ایراد ماهوی پرسپولیس را رد کرد


فیفا با رد ماهوی وارد از سوی پرسپولیس صلاحیت خود برای رسیدگی به پرونده مانوئل ژوزه را تایید کرده است.


دعوای پرسپولیس و مانوئل ژوزه به نظر یکی از سنگین‌ترین پرونده‌های حقوقی بین المللی فوتبال و ورزش ایران است در این پرونده از یک سو مربی پرتغالی و دستیارانش به طور جداگانه به طرح شکایت پرداخته‌اند تا پرسپولیس لایحه دفاعیه راسال کند و از سوی دیگر جدا از دفاعیه شکایات جداگانه علیه مانوئل ژوزه و دستیارانش مطرح کرد این پرونده بعد دیگری هم داشت.


گفته می‌شود در شرایطی که مسئولان حقوقی باشگاه در آن مقطع خود فیفا را دارای صلاحیت برای طرح شکایت داشته‌اند در مقابل شکایت طرح مقابل این ایراد ماهوی را مطرح کرده بودند که با توجه به توافق دو طرف درقرارداد برسد اینکه در صورت بروز اختلاف مرجع قضایی فوتبال ایران به موضوع رسیدگی می‌کند، طرح اولیه باید در این بخش اتفاق می‌افتاد و به این دلیل فیفا باید موضوع را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع دهد.


فیفا پس از بررسی‌هایی که انجام داد این نظر را رد و صلاحیت خود را تایید کرد آنها به بندی از آیین‌نامه فیفا استفاده کرده‌اند که هر گاه مرجع قضایی بی‌طرف که به تایید فیفا رسیده باشد و در کشورها وجود داشته باشد قابلیت رسیدگی به این پرونده‌ها را دارد با توجه به بین‌المللی بودن موضوع خود را دارای صلاحیت رسیدگی به پرونده دانست.


نکته قابل تامل اینکه اگر هر یک از دو طرف به طرح موضوع در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران می‌پرداختند با به رسمیت شناختن بی‌طرفی آن حق رسیدگی شکایت خود را جانب فیفا را سلب می‌کردند.


گفتنی است: تایید صلاحیت فیفا در این پرونده اتفاق حادی برای پرسپولیس به حساب نمی‌آید و بررسی صلاحیت رسیدگی به پرونده‌ها از سوی دادگاه در فضای خارج از فوتبال هم امری طبیعی تلقی می‌شود و نمی‌توان در این اتفاق استناج کرد که بخش خصوصی در مرحله‌ای ازکار عملکرد نامناسبی داشته است و شاید این هم از هوشمندی پرسپولیسی‌ها بود که تلاش کرده‌اند پروسه رسیدگی را طولانی کنند هر چند به طور کلی پیروزی پرسپولیس در این دعوای حقوقی اتفاقی خارق‌العاده و خاص خواهد بود.


 نکته مثبت اینکه شنیده‌ها حکایت می‌کند با وجود تغییرات مداوم مدیریتی که در پرسپولیس هم اکنون نیز این پرونده با حساسیت دنبال می‌شود و باشگاه در انبوه مشکلات آنرا به بوته فراموشی نسپرده است.


اگر برانکو فهرست نداده باشد پای مربی دیگری در میان است




افراد مطلع و نزدیک به برانکو ایوانکوویچ تاکید دارند وی فهرستی برای خریداری ارایه نکرده است پس باید پرسید پای مربی دیگری در میان است؟


افراد مطلع و دوستان نزدیک به برانکو ایوانکوویچ تاکید دارند او فهرستی برای خرید بازیکن به پرسپولیس نداده است البته اظهارات نصرالله سجادی هم این موضوع را نقض کرده خلاف این ادعا را مطرح می‌کند با این وجود اکثر اخبار حکایت از آن دارد که فهرستی در کار نیست.
با این شرایط یک سوال پیش می‌آید اگر فهرستی در کار نیست نشست امروز نژاد فلاح با جلال حسینی با چه ضمانتی صورت گرفته است.
در این ارتباط دو نکته مطرح می‌شود


اول اینکه پس از افشای مفادی از قرارداد برانکو ایوانکوویچ محمد حسین نژاد فلاح بدبین شده و بعضی مسائل را مستقیم خود برانکو پیگیری می‌کند.


نکته دیگر این است که اگر برانکو ایوانکوویچ فهرست نداده باشد اقدامات باشگاه می‌تواند بر اساس فهرست مربی دیگری صورت بگیرد و این سوال را مطرح می‌کند که آیا مربی دیگری در میان است که هنوز حضورش قطعی نشده است.


در این ارتباط گمانه‌زنی به سمت یکی از بازیکنان سابق تیم می‌رود که در این تیم مربیگری هم کرده است اما هنوز نمی‌توان با قطعیت در این باره سخن گفت.


انتهای پیام/ 



اخبار مرتبط

بازار راکد فوتبال، پشت چراغ قرمز مدیریت نامعلوم باشگاه‌ها
حامی مالی پرسپولیس در فصل جدید مشخص شد
اولین خریدمان سید جلال حسینی است
توافق سید جلال حسینی با سرخپوشان پایتخت/ حضور سید جلال حسینی در اداره گذرنامه
انتخاب سرمربی آپوشان در گرو معرفی اعضای هیات مدیره
سجادی: سرخابی‌ها اجاره داده‌ نخواهند شد / هیات مدیره فعلی استقلال سرمربی را انتخاب کنند
تصاویر نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه 20 خرداد




۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن