تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820394758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبدالله زاده: میخواهم جایی باشم که پیشرفت کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عبدالله زاده: میخواهم جایی باشم که پیشرفت کنم
هافبک فصل گذشته فولاد خوزستان اکنون با به اتمام رساندن دوران سربازی اش به مدت 7 ماه در تیم نیروی زمینی از شروع لیگ پانزدهم می تواند کارش را در یکی از دو تیم نظامی ملوان یا تراکتورسازی شروع کند.

به گزارش "ورزش سه" احمد عبدالله زاده گفت: فقط خدا را شکر می کنم که روز های سختم تمام شد و به زودی می توانم در لیگ برتر کارم را از دوباره شروع کنم از تمام مسوولینی به خصوص آقایون باران چشمه و کمالی که شرایط را برایمان فراهم کردند تا بتوانیم دوباره در لیگ برتر بازی کنیم ممنونم همچنین از آقای حسن پور مسوول نیروی زمینی تشکر میکنم.

وقتی از این بازیکن سوال شد امسال قرار است در ملوان توپ بزند یا تراکتورسازی پاسخ داد: هنوز هیچ چیز معلوم نیست و من تابع تصمیم مسوولین هستم اما به شخصه دوست دارم در جایی بازی کنم که پیشرفت کنم.

بازیکن فصل گذشته فولاد خوزستان با ابراز خشنودی از اینکه وضعیت فولاد امروز سرو سامان گرفت در این باره ادامه داد: برای آقای اژدری مدیرعامل جدید فولاد آرزوی موفقیت می کنم انشاالله که کادر مدیریتی جدید بتواند تیمی قوی راه روانه مسابقات کند همچنین برای آقای دهکردی و اعضای هئیت مدیره مه استعفا دادند آرزوی موفقیت می کنم ،امیدوارم تیم سابقم امسال با هدایت آقای اسکوچیچ فصل خوبی داشته باشد،در ضمن از بختیار رحمانی،کاپیتان فصل گذشته فولاد که همیشه هوای هم هم تیمی هایش به خصوص ما سرباز ها را داشته نیز تشکر می کنم امیدوارم هرجا که هست موفق باشد‌.

عبدالله زاده که نامش در لیست 50 نفره کارلوس کی روش در اردوی اول قرار داشت ولی از لیست نهایی خط خورد در این مورد نظرش را اینگونه بیان کرد: جا دارد از آقای کی روش تشکر کنم ،از اینکه اسمم خط خورد ناراحت نیستم بلکه تمام تلاشم را می کنم تا در اردو های بعدی دوباره نظر مثبت سرمربی تیم ملی را جلب کنم،از اینکه ایشان به جوان ها میدان و بها می دهد خوشحالم امیدوارم تیم ملی بتواند روز به روز بیش تر موفق باشد.

وی در پایان در مورد دلیل عدم همراهی تیم ملی امید در اردوی ترکیه افزود: تمام کارهایم انجام شده بود ولی فقط پاسپورتم در قسمت تخلفات گذرنامه است به همین دلیل از اردو های بعدی می توانم کنار تیم ملی امید باشم،انشاالله که این تیم با یاری بچه ها و کادر فنی کار بلد که در راس آن آقای خاکپور قرار دارد به المپیک راه پیدا کند.


16:45 1394/03/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن