تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805582361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايرامي: شروع تمرينات رقبا نزديک است / آقاي عباسي تکليف را زودتر روشن کنيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۴۴ق.ظ)
تراکتور بزرگ براي قهرماني امکانات بزرگ مي خواهد؛ بايرامي: شروع تمرينات رقبا نزديک است / آقاي عباسي تکليف را زودتر روشن کنيد موج-گروه ورزش
در حالي که گفته مي شد از امروز (ديروز) قرار است با بازيکنان تراکتور تماس گرفته شود و با آنها سر تمديد قرارداد صحبت شود اما خبري نيست و بازيکنان قرمزپوش تبريز حسابي سر اين موضوع کلافه است. مهرداد بايرامي، مهاجم جوان تراکتور يکي از اين بازيکنان است که معتقد است در آستانه شروع تمرينات تيم ها هستيم اما تيم تراکتور که مي خواهد دوباره براي قهرماني قدم بردارد هنوز تکليفش روشن نبوده و خبري از عباسي و مسوولان باشگاه هم نيست. او خيلي دوست دارد هرچه زودتر وضعيت ادامه همکاري توني مشخص شود تا با صحبت با او بداند براي آينده فوتبالي اش چه تصميمي بايد بگيرد.
از وضعيت خودت شروع کنيم باشگاه با تو تماس گرفت؟
نه هنوز خبري نيست و به قولي روي هوا هستيم که بفهميم ما را مي خواهند يا نمي خواهند. در حالي که اکثر تيم ها بازيکناني را که از قبل مي خواستند براي تمديد دعوت کردند و با آنها صحبت هاي اوليه را انجام داده اند.
خبر داري با بازيکني تماس گرفته اند يا نه؟
با بچه هايي که صحبت کردم همه مي گفتند کسي با آن ها تماس نگرفته اند.
اما گفته بودند که از امروز (ديروز) تماس با بازيکنان را شروع مي کنند؟
من هم اين مساله را شنيدم اما فعلا هيچ خبري در باشگاه نيست و هيچ کس هم پاسخ مناسبي بابت اين مساله نمي دهد.
برنامه خودت چطور است. قبلا گفته بودي دوست نداري پشت سر ادينهو يا مهاجم ديگري بماني؟
بله اين را گفتم و بازهم روي آن تاکيد مي کنم. اولويت من تراکتورسازي است و دوست دارم بازهم در اين تيم به فوتبالم ادامه بدهم اما در صورتي که به فوتبال من ضربه نزند. من دوست ندارم نيمکت نشين باشم چون چنين بازيکني نيستم. يک سال تا نزديکي اقاي گلي رفته بودم و سال بعد هم پيشنهادهاي زيادي داشتم. الان هم پيشنهاد زياد است اما خودم دوست دارم فوتبالم را در تراکتور ادامه بدهم و اگر در تبريز بمانم براي خود من هم بهتر است.
خيلي بازيکنان در اين مقطع از پيشنهادهاي زياد خودشان صحبت مي کنند...تو که براي بازار گرمي اين حرف ها را نمي زني؟
چرا بايد اين کار را بکنم. من گفتم که قرارداد دارم و سال قبل هم در نيم فصل چند پيشنهاد داشتم که به همه آنها پاسخ منفي دادم. حالا همه آنها پيشنهادها هست و منتظرم تکليفم در تراکتور روشن شود چون اولويت اولم تراکتور است. اگر نشد به آنها فکر خواهم کرد.
در مورد اين مسايل با عباسي هم صحبتي کرده اي؟
ما که مديرعامل را نديديم تا بتوانيم با ايشان صحبت کنيم و توني هم که هنوز تکليفش مشخص نشده که مي آيد يا نمي آيد. منتظريم تا فرصتي بدهند صحبت کنيم تا با مشخص شدن سرمربي و مناسب بودن شرايط دوست دارم بمانم وگرنه همان طور که گفتم تصميم ديگري بايد بگيرم.
اما گفته بودي که قبلا اين مسايل را با توني مطرح کرده بودي؟
بله بعد از اين که بازي ها تمام شد توني به من گفت در ليست بعدي من هستي و شرايط بهتر خواهد شد و من هم به ايشان گفتم اگر ادينهو بماند من نمي خواهم نفر دوم باشم و دوست دارم بازي کنم چون هدفم رسيدن به تيم ملي است. البته اين حرف هاي من اين معني را نمي دهد که ادينهو نبايد بيايد بلکه نظرم اين است که او را مردم تبريز دوست دارند و قطعا باشگاه بايد او را در کنار توني حفظ کند اما بايد شرايط تغيير کند. يعني يا من بروم يا اينکه شرايط و سيستم تراکتور از تک مهاجمي فصل بعد به دو مهاجم تبديل شود تا فيکس بازي کنم.
اما ممکن است با رفتن ادينهو توني بخواهد يک مهاجم خارجي خوب بياورد و اين يعني بازهم شرايط براي تو فرقي نخواهد کرد؟
هنوز نمي توان در مورد اين مساله زياد فکر کرد چون توني نيامده و بايد منتظر باشيم برگردد تا با صحبت مسايل را روشن کنيم. اتفاقي که همه باشگاه ها با بازيکنان خودشان تماس گرفتند اما در تيم ما خبري از اين حرف ها نيست.
به غير از اين مسايل با توجه به اينکه قرارداد مشروط داري شرايط مالي نقشي در ماندن يا نماندنت ندارد؟
بالاخره شرايط مالي هم مهم است ولي اين مساله در اولويت دوم است و بازي کردن من در تراکتور که دوستش دارم از اهميت بيشتري برخوردار است. به همين خاطر برايم مهم روشن شدن وضعيت ادامه کارم در تراکتور است تا اينکه ابتدا به مسايل مالي فکر کنم.
راستي اين که تو يکي از 9 بازيکني هستي که عباسي از آن ها به عنوان بازيکناني که با يک مديربرنامه قرارداد دارند نام برده در ادامه همکاري تو تاثير نخواهد داشت؟
اين موضوع چه ربطي دارد. من با يک مديربرنامه قرارداد دارم که داراي مجوز است و به نظرم اين مسائل هيچ مشکلي نيست. به هرحال اگر هم مساله اي باشد و براي آقاي عباسي مهم است اگر جلسه اي باشد حتما صحبت خواهيم کرد چون براي من اهميتي ندارد. اميدوارم به جاي اين حرف ها آقاي عباسي هرچه زودتر تکليف را روشن کنند آن هم در حالي که تا يک هفته تمرينات تيم ها براي ليگ جديد شروع مي شود.
مثل اينکه دست دست کردن عباسي و مديران باشگاه تراکتور بابت فراهم کردن شرايط مالي بازگشت توني است. به نظرت اگر يک درصد اين اتفاق نيفتد و قرار باشد يک مربي جديد انتخاب کنند از نظر توني يک خارجي بيايد بهتر است يا تيم را به يک داخلي بسپارند.
در وهله اول که بايد سعي کنند توني را حفظ کنند و اگر نشد هيچ خارجي نمي تواند مثل توني در اين مقطع به کار تراکتور بيايد چون او به خوبي تيم را مي شناسد. در غير اين صورت به نظر من حتما با يک مربي خوب داخلي بياورند.
و اين مربي داخلي بومي باشد يا غيربومي؟
بومي و يا غيربومي فرقي نمي کند چون مربيان داخلي خوبي داريم. ديديد که مربيان بومي خوبي مثل خطيبي هم چه نتايج خوبي گرفتند و فقط چند بدشانسي باعث شد ايشان از تراکتور جدا شود.
و سوال آخر به نظرت با اين شرايط تراکتور مي تواند براي فصل آينده به قهرماني فکر کند؟
به نظر من مديران باشگاه بايد همه کار بکنند تا امسال تراکتور بتواند يک قهرماني براي اين هواداران پرشور بياورد و هدف گذاري کنند تا کار مثل امسال به روز آخر نکشد و از چند هفته قبل قهرماني را مسجل کنند. در اين زمينه بايد امکانات را بهبود ببخشند و من وقتي از گسترش که تيم دوم تبريز است به تراکتور آمدم باور نمي شد که امکانات آن ها اين قدر کمتر باشد. اميدوارم شرايط جوري شود تا علاوه بر حفظ اسکلت تيم امکانات سخت افزاري هم درخور نام بزرگ تراکتور باشد.

تهيه و تنظيم: سيدياسر رضوي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن