تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820972351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنان روستايي 522 نفر ساعت آموزش کارآفريني ديدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ خرداد ۱۳۹۴ (۹:۲۲ق.ظ)
معاون جهاد کشاورزي لرستان: زنان روستايي 522 نفر ساعت آموزش کارآفريني ديدند موج-خرم آباد- معاون هماهنگي و ترويج جهاد کشاورزي لرستان گفت: ميزان تعهد جهاد کشاورزي لرستان براي آموزش کارآفريني به زنان روستايي، 360 نفر ساعت بوده که 522 نفر ساعت آموزش ديدند.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، عبداله موموندي در کارگروه تخصصي بانوان و خانواده که در سالن جلسات استانداري برگزار شد، افزود: ارتقاي مهارت‌هاي شغلي زنان متناسب با نياز جامعه و خانواده يکي از سرفصل‌هاي تفاهم‌نامه‌اي است که ميان وزير جهاد کشاورزي و معاون رياست جمهور در امور زنان و خانواده به امضا رسيده است.
وي ادامه داد: در راستاي آموزش و ترويج کارآفريني زنان روستايي، ميزان تعهد جهاد کشاورزي لرستان براي اين مهم 360 نفر ساعت بوده که 522 نفر ساعت آموزش ديدند و در زمينه تقويت نقش زنان در توسعه کشاورزي پايدار نيز 360 نفر بايد آموزش مي‌ديدند که موفق به ارائه آموزش‌هاي لازم به 833 نفرشديم.
معاون هماهنگي و ترويج جهاد کشاورزي لرستان عنوان کرد: توسعه و تجهيز پنج صندوق روستايي و 2 صندوق آموزش و ترويج، برگزاري و مشارکت زنان روستايي در برپايي نمايشگاه‌هاي درون و برون استاني و برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي از ديگر اقدامات جهاد کشاورزي در راستاي اجراي طرح توانمدسازي زنان روستايي بوده است.
وي خاطرنشان کرد: توانمندسازي زنان روستايي بايد منجر به توليد شود سپس اين افراد از نظر بازاريابي مورد حمايت قرار بگيرند تا بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند.
موموندي بيان کرد گفت: در راستاي ارائه هرچه بهتر خدمات به زنان سرپرست خانوار بايد هماهنگي و هم‌پوشاني بسيار خوبي ميان دستگاه‌هاي خدمت‌رسان وجود داشته باشد.
معاون هماهنگي و ترويج جهاد کشاورزي لرستان افزود: موازي‌کاري سبب مي‌شود که عده‌اي از افراد چندين بار خدمات دريافت کنند و برخي ديگر محروم بمانند، بنابراين پيشنهاد مي‌شود وقتي يک طرح و پروژه تعريف مي‌شود مسووليت هر بخش اعم از آموزش، تأمين اعتبار و ارزشيابي را به يک دستگاه واگذار کنند.
وي در پايان بيان کرد: در حال حاضر به‌مناسبت هفته جهاد کشاورزي نمايشگاه توليدات زنان روستايي و کارآفرين لرستان در سازمان جهاد کشاورزي لرستان در حال برگزاري است و علاقه مندان مي‌توانند در ساعات اداري نسبت به بازديد از اين نمايشگاه اقدام کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن