تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798023290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی تیم ملی آمریکا در خانه آلمان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پیروزی تیم ملی آمریکا در خانه آلمان




تیم ملی آمریکا در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 2-1 آلمان را از پیش رو بردارد.





ورزش سه: تیم ملی آمریکا در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 2-1 آلمان را از پیش رو بردارد. ژرمن ها در این دیدار ابتدا با یک گل از حریف پیش افتادند اما در ادامه شاگردان یورگن کلینزمن توانستند دو بار دروازه میزبان را باز کنند و به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند.

 مردان لوو شروع خوبی داشتند و خیلی زود بر توپ و میدان مسلط شدند به طوریکه تا دقیقه 4 بازی دو کرنر به دست آوردند. دقیقه 12 بازی مصطفی از سمت راست زمین آلمان توپ را دریبل کرد و به جلو رفت و نزدیک محوطه جریمه پاس دقیقی را برای ماریو گوتزه مهیا کرد و او توانست دروازه امریکا را باز کند. این چهاردهمین گل این بازیکن در دیدارهای ملی بود.


پیروزی تیم ملی آمریکا در خانه آلمان



5 دقیقه بعد نوبت به آندره شورله رسید تا دومین فرصت خطرناک آلمان را ایجاد کند، اما ضربه نهایی این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 26 باز هم آلمان صاحب موقعیت شد. مسوت اوزیل توپ را با یک ضربه چیپ به پاتریک هرمان رساند. این بازیکن گلادباخی از فاصله 13 متری به سمت دروازه شلیک کرد اما توپ درون چارچوب نبود. دو دقیقه بعد شاگردان کلینزمن حرکتی را توسط یوهانسون آغاز کردند که از غفلت مدافعان آلمانی حداکثر استفاده را کرد، اما ضربه نهایی این بازیکن دقت لازم را نداشت و خطری برای رابرت زیلر که به جای نویر درون چارچوب ایستاده بود به وجود نیاورد. دقیقه 31 آلمانی‌ها به این حمله پاسخ دادند. هرمان توپ را به اوزیل پاس داد که کنار محوطه جریمه حرکت میکرد؛ او هم توپ را به گوتزه رساند اما این بازیکن در مصاف تک به تک با دروازه‌بان امریکا ناموفق بود.

بالاخره 5 دقیقه مانده به پایان نیمه اول بازیکنان امریکا بازی را به تساوی کشاندند. مایکل بردلی با یک پاس دقیق میکل دیسکرود را صاحب توپ کرد و او از فاصله ای کوتاه گل مساوی را وارد دروازه زیلر کرد. نیمه اول با نتیجه مساوی 1-1 به پایان رسید.


پیروزی تیم ملی آمریکا در خانه آلمان



نیمه دوم را امریکایی‌ها بهتر آغاز کردند. آنها دقیقه 56 صاحب یک ضربه کرنر شدند که زارداس این توپ را به شکلی خطرناک به سمت دروازه زیلر شوت کرد، اما توپ بلوکه شد، آلوارادو توپ برگشتی را دوباره شوت کرد اما این بار مدافعان آلمان توپ را از منطقه خطر دور کردند. دفاع آلمان با حضور رودیگر و مصطفی نامطمئن نشان می‌داد.

بیست دقیقه از نیمه دوم گذشت، اما این نیمه به هیچ وجه سرعت نیمه اول را نداشت. نکته دیگری که جلب توجه می‌کرد تعدد پاس‌های اشتباه آلمانی‌ها بود که به امریکا امکان کنترل بازی در این نیمه را داده بود. بالاخره دقیقه 67 آلمان صاحب یک موقعیت نه چندان خطرناک شد. هرمان توپ را به محوطه جریمه امریکا جایی که خدیرا حضور داشت سانتر کرد اما ضربه آرام او در دستان سنگربان امریکا جا گرفت. دقیقه 80 کاپیتان امریکا ضربه خطرناکی به سمت دروازه آلمان زد که زیلر به سختی دروازه‌اش را نجات داد اما شش دقیقه بعد دوباره همین بازیکن یعنی بردلی حرکت دیگری را آغاز کرد؛ برد ایوانس توپ را جلو برد و به بابی وود پاس داد. وود مصطفی را جا گذاشت و از بیست متری به گوشه سمت چپ تور دروازه ژرمن‌ها چسبید. یاران کلینزمن در نهایت این بازی دوستانه را ا حساب 2 بر 1 از آلمان بردند.






تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن