تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798608172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیگ جهانی والیبال 2015 چهره‌‌‌های خاص از والیبالیست‌ها/ ایرانی‌ها در جمع متفاوت‌ها +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: لیگ جهانی والیبال 2015
چهره‌‌‌های خاص از والیبالیست‌ها/ ایرانی‌ها در جمع متفاوت‌ها +عکس
برخی از بازیکنان تیم‌های حاضر در لیگ جهانی والیبال 2015 با چهره‌ای خاص در مسابقات حاضر هستند.

خبرگزاری فارس: چهره‌‌‌های خاص از والیبالیست‌ها/ ایرانی‌ها در جمع متفاوت‌ها +عکس



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال لیگ جهانی در سال 2015 با حضور 32 تیم در سه سطح در حال برگزاری است که رکورد جدیدی در این رقابت‌ها محسوب می‌شود؛ اما یکی از نکات جالب توجه این دوره از مسابقات حضور برخی بازیکنان با چهره‌ای خاص در مسابقات است. برخی بازیکنان با ریش‌ در میادین حضور پیدا می‌کنند که گویی به یک مد بین ورزشکاران تبدیل شده است. برخی مردان عادت دارند که ریش بگذارند و برخی دیگر تنها از سر کنجکاوی که با ریش چهره‌شان چه تغییری می‌کند و یا آیا مدل خاصی از ریش به آنها می‌آید و یا نه اقدام به گذاشتن ریش می‌کنند. برخی  نیز به لحاظ کمبود وقت و آنکه لازم نباشد هر روز صورت خود را اصلاح کنند اقدام به این کار می‌کنند! عقاید و باورهای مذهبی، فرهنگی و سنتی و یا حتی شاید پوشاندن لکه‌ها و اثر زخم‌های صورت از جمله دلایل ریش گذاشتن بین ورزشکاران باشد. در زیر عکس و مشخصات برخی از بازیکنان متفاوت لیگ جهانی 2015 را خواهید دید: بنجامین بل، بازیکن 25 ساله تیم ملی والیبال استرالیا که سابقه بازی در والیبال ساحلی را هم دارد از سال 2013 به تیم ملی سالنی دعوت شد.
ویلیام آرحونا، ملی‌پوش 36 ساله تیم والیبال برزیل که از علاقمندان به گلف هم هست. وی یکی از بازیکنان با تجربه و پرافتخار تیم ملی والیبال برزیل محسوب می‌شود. وی بعد از اینکه در سال 2003 برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد توانست همراه با طلایی‌پوشان 4 بار قهرمانی جهان را به دست آورد.

یوروس کواچویچ، بازیکن 22 ساله تیم ملی والیبال صربستان که علاقمند به کتاب‌های هری‌پاتر و رشته ورزشی تنیس است. وی یکی از جوان‌ترین بازیکنان در لیست تیم ملی صربستان محسوب می‌شود و یکی از مستعدترین بازیکنان در پست دریافت کننده است.

یانیک وان هارسکامپ، کاپیتان 29 ساله تیم ملی والیبال هلند است؛ وی اولین بار در سال 2006 به تیم ملی دعوت شد. این بازیکن والیبال را از سال 1992 شروع کرده است.

الس هلوبچ، بازیکن 30 ساله تیم ملی والیبال جمهوری چک است و علاقه زیادی به ورزش‌های زمستانی دارد.

اروین نگاپت، بازیکن 26 ساله تیم ملی والیبال فرانسه است. وی با 194 سانتی متر قد و 93 کیلوگرم وزن فصل گذشته در تیم مودنا توپ زد. وی یکی از بازیکنان پرحاشیه و البته تاثیرگذار فرانسوی‌ها محسوب می‌شود.

والاس دسوزا، بازیکن 28 ساله تیم ملی والیبال برزیل و باشگاه ساداکروزیرو است. دسوزا از سال 2011 به تیم ملی برزیل دعوت شد و با درخشش خود به همراه تیم ملی برزیل مدال نقره المپیک 2012 لندن را به دست آورد. نقره قهرمانی جهان 2014 نیز از دیگر دست‌آوردهای دسوزا است.

سعید معروف با نام کامل میرسعید معروف لَکرانی، پاسور و کاپیتان 30 ساله تیم ملی والیبال ایران است. وی توسط کمیته فنی مسابقات انتخابی المپیک 2008 در قاره آسیا و 2012 در سطح جهانی در پایان رقابت‌ها به عنوان بهترین پاسور انتخاب شد و در قهرمانی آسیا 2013 نیز به عنوان بهترین پاسور و باارزش‌ترین بازیکن انتخاب شد. معروف با عملکرد درخشان خود در لیگ جهانی 2014 اولین جایزه معتبر فرا آسیایی خود را به عنوان بهترین پاسور مسابقات دریافت کرد. وی در قهرمانی جهان 2014 نیز عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و به همراه ایران برای اولین بار جزو شش تیم برتر قهرمانی جهان قرار گرفت.

عادل غلامی، بازیکن 30 ساله تیم ملی والیبال ایران این رشته را از سال هفتاد و نه از آموزشگاه‌های شهرش آغاز کرد. وی از رده نوجوانان، تیم ملی را همراهی می‌کرد و تا سال 90 در تیم ملی ایران حضور داشت، اما بنا به دلایلی نا معلوم از تیم ملی کنار گذاشته شد. عادل غلامی با بازی‌های منسجم ولاسکو را مجبور به دعوت او به تیم ملی کرد؛ عادل غلامی در بازی‌های لیگ جهانی 2013 از ستارگان تیم ملی ایران بود و عملکرد خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا و جام بزرگ قهرمانان جهان 2013 داشت.

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران است که بین بازیکنان محبوبیت زیادی دارد و سال‌ها است که به عنوان سرپرست تیم ایران فعالیت می‌کند.

می‌توان به این جمع بازیکنی مانند حمزه زرینی را هم اضافه کرد، اما او تاکنون در لیگ جهانی در ترکیب ایران به میدان نرفته است. شاید اگر کمی با دقت‌تر مسابقات لیگ جهانی 2015 را بررسی کنیم نمونه‌هایی از این دست بازهم خواهیم دید. انتهای پیام/ک

94/03/21 - 00:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 780]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن