تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803049997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمايي از تيم متفاوت كرش برابر گرگ‌هاي سفيد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: رونمايي از تيم متفاوت كرش برابر گرگ‌هاي سفيد
تيم‌ملي ايران در تدارك آماده‌سازي براي حضور در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني و اولين ديدار خود از اين سري رقابت‌ها برابر تركمنستان، ساعت 18:30 امروز به وقت ايران در ورزشگاه بنيادكار به مصاف تيم‌ملي ازبكستان مي‌رود. ديدار دوستانه‌اي كه مي‌تواند محكي جدي براي شاگردان كرش قبل از اولين بازي تيم‌ملي در مقدماتي جام جهاني برابر تيم‌ملي تركمنستان باشد.
نویسنده : دنیا حیدری 


تيم‌ملي ايران در تدارك آماده‌سازي براي حضور در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني و اولين ديدار خود از اين سري رقابت‌ها برابر تركمنستان، ساعت 18:30 امروز به وقت ايران در ورزشگاه بنيادكار به مصاف تيم‌ملي ازبكستان مي‌رود. ديدار دوستانه‌اي كه مي‌تواند محكي جدي براي شاگردان كرش قبل از اولين بازي تيم‌ملي در مقدماتي جام جهاني برابر تيم‌ملي تركمنستان باشد.

  محك جوانان تازه وارد
ديدار با ازبكستان اگرچه يك بازي دوستانه براي آماده‌سازي تيم‌ملي و محك خوردن شاگردان كرش است، اما از اهميت بالايي براي سرمربي تيم‌ملي برخوردار است. بعد از اتفاقات حاشيه‌اي كه در سفر تيم‌ملي براي حضور در تاشكند رخ داد، كرش بايد امروز شاگردانش را با روحيه‌اي آماده به مصاف تيم‌ملي ازبكستان بفرستد و آنها را براي نخستين بازي در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني محك بزند.
اگرچه كرش چهار سال است كه هدايت تيم‌ملي ايران را به عهده دارد و با اين تيم در مسابقات جام جهاني و جام ملت‌هاي آسيا حضور داشته، اما تيمي كه او با خود به تاشكند آورده شاكله تيم‌ملي جديد ايران است كه مي‌خواهد در مقدماتي جام جهاني حاضر شود، تيمي متفاوت كه پيش از اين برابر حريفان به ميدان رفته بود. حتي متفاوت‌تر از تيمي كه در ديدارهاي دوستانه برابر سوئد و شيلي بازي كرده بود. در واقع كرش امروز تيمي جديد را محك خواهد زد؛ تيمي جوان كه نام بسياري از بازيكنان باتجربه و پا به سن گذاشته‌هايي كه پيش از اين پيراهن تيم‌ملي را برتن مي‌كردند در آن ديده نمي‌شود. تيمي متشكل از جواناني كه ميدان مي‌خواهند تا توانايي‌هاي خود را ثابت كنند و نشان دهند كه مي‌توانند جايگزين خوبي باشند براي باتجربه‌هايي كه حالا ديگر جايي در تيم‌ملي فوتبال ايران ندارند.

  تركيبي متفاوت
عمده‌ترين تفاوت تيم‌ملي ايران در بازي امروز، عدم حضور نكونام در تركيب تيم است كه به دليل خداحافظي، شاگردان كرش را در ديدار دوستانه امروز برابر تيم‌ملي ازبكستان همراهي نمي‌كند. ضمن اينكه كرش تصميم گرفته روي نام بازيكنان ناآماده و پا به سن گذاشته‌اي چون اميرحسين صادقي، رحمان احمدي، كريم انصاري‌فرد و امثال آنها نيز خط قرمز بكشد و در مقابل از بازيكنان جواني استفاده كند كه مي‌توانند آينده‌اي درخشان را براي تيم‌ملي رقم بزنند. علاوه بر آن، اشكان دژاگه و عليرضا جهانبخش هم به دليل مصدوميت در ليست كرش نيستند تا تيم‌ملي امروز با تركيبي متفاوت به مصاف ازبكستان برود و از اين جهت اين ديدار براي سرمربي تيم ايران از اهميت بالايي برخوردار است، چراكه اين اولين ديداري است كه او تيمش را با اين تركيب متفاوت روانه ميدان مي‌كند. البته كرش همچنان به استفاده از بازيكنان با تجربه‌اي چون تيموريان، پژمان منتظري، سيدجلال حسيني، خسرو حيدري، مسعود شجاعي و حتي هاشم بيگ‌زاده اصرار دارد كه اين نشان مي‌دهد او قصد دارد از يك تفكر تركيبي در بازي با ازبكستان استفاده كند. تركيب تيمي جوان و باتجربه و اگر اين تفكر جواب داد، بدون شك از آن در بازي‌هاي مقدماتي جام جهاني و برابر تركمنستان نيز استفاده خواهد كرد. اما به شرط آنكه جواناني كه او در اين ديدار به آنها بها مي‌دهد از اين فرصت به بهترين نحو استفاده كنند و توانايي‌هاي خود را به نمايش بگذارند تا بتوانند جاي خود را در تركيب متفاوت و جديد تيم اين مربي پرتغالي باز كنند.

  سابقه ايران- ازبكستان
شاگردان كرش درحالي امروز به مصاف ازبكستان مي‌روند كه دو تيم پيش از اين پنج مرتبه با يكديگر ديدار كرده‌اند. سه برد، يك مساوي و يك شكست سهم ايران از اين ديدارها بوده است. آخرين ديدار ايران و ازبكستان به مسابقات مقدماتي جام جهاني 2014 برمي‌گردد كه تيم‌ملي در ديدار رفت و در نخستين ديدار دو تيم در اين مرحله، در تاشكند با گل محمدرضا خلعتبري به پيروزي رسيد و در ديدار برگشت در تهران با همين نتيجه بازي را واگذار كرد. اما ششمين رويارويي ايران و ازبكستان به عنوان ديداري دوستانه كه براي آماده‌سازي دو تيم برگزار مي‌شود، حساسيتي از لحاظ برد و باخت ندارد و تنها فرصتي است براي مربيان دو تيم كه توان شاگردان خود را محك بزنند.

  شانس ايران از نگاه مطبوعات دنيا
تيم‌ملي در حالي جهت آماده‌سازي براي حضوري پرقدرت در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2018 به مصاف گرگ‌هاي سفيد مي‌رود كه پايگاه اينترنتي يورواسپورت در آستانه اين ديدار از شانس بالاي ايران براي حضور در جام جهاني 2018 مي‌نويسد: «در بين تيم‌هاي آسيايي استراليا، قهرمان جام ملت‌هاي آسيا شانس زيادي براي صعود به جا‌م جها‌ني دارد. در كنار استراليا بايد از ژاپن و كره‌جنوبي نيز به عنوان بخت‌هاي ديگر صعود به جا‌م جها‌ني ياد كرد. در دوره گذشته تيم‌ملي ايران در كنار اين سه تيم در جا‌م جها‌ني حاضر بود و به نظر مي‌رسد با كرش شانس زيادي براي حضور مجدد در جا‌م جها‌ني دارد. اگر اين اتفاق رخ دهد ايران براي اولين بار توانسته در دو دوره پياپي جا‌م جها‌ني حضور يابد. آنها به همين منظور و براي رسيدن به اين هدف قرارداد كا‌ر‌لوس كرش را تمديد كردند تا بتوانند در جا‌م جها‌ني روسيه نيز حاضر باشند. تيم‌ملي ايران در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2018 روسيه با تيم‌هاي ملي تركمنستان، گوآم، عمان و هند در گروه ششم همگروه است و ازبكستان نيز كه لقب گرگ‌هاي سفيد را داراست به عنوان سرگروه گروه‌هشتم با تيم‌هاي ملي بحرين، فيليپين، كره‌شمالي و يمن همگروه است.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن