تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813218983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلانتری: قطعا از صبا جدا می‌شوم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کلانتری: قطعا از صبا جدا می‌شوم
مهاجم صبای قم با صراحت اعلام می‌ کند که قصد جدایی از تیم را دارد اما هنوز مقصد نهایی اش را مشخص نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، ایوب کلانتری در این رابطه گفت: از صبا که قطعا جدا می‌ شوم در ضمن با این باشگاه قرارداد ندارم اما به طور قطع مشخص نیست که کجا می‌ روم. الان نمی‌ توانم تصمیم بگیرم چون هنوز مربی و تکلیف خیلی از تیم ها مشخص نیست.

او در همین باره ادامه داد: همانطور که گفتم معلوم به کجا می‌ روم اما دوست برای یک تیم تهرانی توپ بزنم چون احساس می‌ کنم به شرایط فوتبالی ام بیشتر کمک می‌ شود.

باشگاه صبا که از ابتدای فصل از مشکلات مالی رنج می‌ برد هنوز موفق به دادن پول های بازیکنانش نشده است. کلانتری در این‎باره نظرش را اینگونه بیان کرد: راستش پول آنچنانی که نگرفته ایم و 37درصد از پول های قراردادمان را داده اند، در ضمن ما فقط 3، 4 نفر بازیکن داریم که قراردادشان 400، 500 میلیون تومان است رقم قرارداد بقیه پایین است.

وقتی از مهاجم صبا سوال شد چند درصد احتمال دارد به تیم سابقش فولاد برگردد پاسخ داد: راستش شرایط فولاد خوب نیست فکر نمی‌ کنم به آنجا برگردم گرچه فولاد تیم بزرگی است و هر بازیکنی آرزو دارد در آنجا بازی کند. اما احساس من این است که در تیم دیگری می‌ توانم بیشتر پیشرفت کنم.

کلانتری که در نیم فصل دوم لیگ چهاردهم از پرسپولیس پیشنهاد داشت در مورد اینکه ممکن است از سال جدید به این تیم برود یا نه افزود: باشگاه پرسپولیس در نیم فصل دوم پیگیرم بود و حتی در روز آخر نقل و انتقالات رفتنم قطعی شده بود ولی باشگاه صبا موافقت نکرد زیرا صبایی ها پول نقد می‌ خواستند، پرسپولیس هم نداشت که بدهد بنابراین رفتنم به این تیم منتفی شد. در مورد امسال هم باید بگویم چیزی هنوز معلوم نیست.


17:15 1394/03/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن