تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798563236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منافقین خلق و هواداران اجاره‌ای+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
منافقین خلق و هواداران اجاره‌ای+عکس
در طول سال‌های گذشته گروهک تروریستی منافقین بارها تلاش کرده است با اجاره کردن پناهنده‌های آفریقایی، گردهمایی‌ها و کمپین‌هایی علیه جمهوری اسلامی ایران برگزار کند.

خبرگزاری فارس: منافقین خلق و هواداران اجاره‌ای+عکس



مجله مهر نوشت: تصاویر و اطلاعات این گردهمایی ها نشان می دهد افرادی با جمعیت قابل توجه و تابعیت غیر ایرانی به عنوان هوادار منافقین در این همایش ها شرکت می کنند که از اهداف این برنامه ها بی اطلاع اند. گفته می شود این افراد کسانی هستند که به‌خاطر مشکلات بیکاری و فقر به اجاره این فرقه درمی‌آیند تا بتوانند به گذران زندگی بپردازند بر همین اساس آواره‌ها، متقاضیان پناهندگی از کشورهای آفریقایی و کولی‌ها به «ویلپنت» آورده می‌شوند تا صندلی‌های خالی مراسم را پر کنند.

«آسوشیتد پرس» چندی پیش طی گزارشی نوشت: «غالب حاضران در گردهمایی منافقین در برلین، با سازماندهی این گروه از مدارس لهستان و جمهوری چک به برلین آورده شده بودند تا صندلی های سالن محل برگزاری گردهمایی پر شود.» بر اساس این گزارش برخی از شرکت کنندگان در این گردهمایی نیز به خبرنگار آسوشیتد پرس گفتند که با وعده سفر به برلین و اقامت در هتل به این گردهمایی آمده اند. همچنین فیلمهایی که از این گردهمایی ها منتشر می شود نشان می دهند که افراد غیر ایرانی دارای جمعیتی قابل توجه به نسبت شرکت کنندگان ایرانی اند.
خبرگزاری ها پیش از این فیلمی را منتشر کرده اند که نشان می دهد اکثریت قریب به اتفاق شرکت کنندگان، ملیتی غیر ایرانی داشته و همانگونه که جدا شده‌های این فرقه می‌گویند، گدایانی هستند که از برخی کشورهای آفریقایی، آسیایی و برخی کشورهای اروپایی جمع آوری شده و به وعده «چند وعده غذای گرم» و «مقداری کمک مالی» به این مراسم آمده‌اند.
حدود دو سال پیش نیز روزنامه فرانسوی لوموند گزارشی منتشر کرد که در آن با چند نفر از شرکت کنندگان در یک همایش منافقین گفتگو شده بود.

یکی از ایرانیانی که در این تجمع حضور داشته به لوموند گفته است: «سالِ اول که به فرانسه آمده بودم با یک ایرانی آشنا شدم که بعضی‌ وقت‌ها تلفنی با هم حرف می‌زدیم و احوال‌پرسی می کردیم، تا اینکه یک روز زنگ زد و گفت یک تجمع ایرانیان در حومهٔ پاریس برگزار می‌شود اگر تونستی بیا هم فال است و هم تماشا. تا لحظه آخر نمی‌دانستم گردهمایی ایرانیان مربوط به مجاهدین است و خلاصه رودربایستی گرفت و رفتیم داخل، از هر ملیتی آنجا بود از کرد‌های عراق گرفته تا ترک‌های ترکیه و از آفریقایی گرفته تا عرب، خلاصه چند دقیقه چرخی زدم و گفتم بپرسم چرا اینجا از همه ملیت‌ها جمع شدند؟»
این مهاجر ایرانی ادامه می دهد: «از کرد‌های عراق پرسیدم که از سوئد آمده بودند، یکیشون گفت که ما از سوئد آمده ایم و گفتند 4 روز شما رو به پاریس می‌بریم و تنها یک بعدازظهر با ما در یک مراسم هستید و بعد آزاد هستید هرجا می‌خواهید بروید و رفت و برگشت و هتل و غذا و سایر امکانات از طرف ما.»
«آلینا آلیمکووا» یک دختر قرقیزستانی است که در یکی از همایش های منافقین در پاریس شرکت کرده است. این فرد هم می‌گوید که حتی یک کلمه فارسی هم نمی‌داند و چیز زیادی هم درباره مسائل مربوط به ایران نمی‌داند، اما تصمیم می‌گیرد با یک پیشنهاد خوب به پاریس سفر کند تا برای چند روز اقامت در پاریس، در یک همایش هم شرکت کند. او می گوید همه مسافرانی که با هشت دستگاه اتوبوس از پراگ همراه او به پاریس می‌روند جوان‌اند و اغلب دانشجو و همه از طریق اینترنت به گفته او به نوعی استخدام شده‌اند. چنان که این دختر دانشجوی اهل قرقیزستان می‌گوید هیچ کس به درستی از هدف این سفر اطلاعی نداشته است.

  گفته می شود این روش برای برگزاری همایش اگرچه برای سازمان منافقین بسیار هزینه زاست اما آنها برای جلب اعتماد مقامات غربی و ضرورت های فعالیتشان در اروپا و آمریکا ناگزیر از همکاری با سازمانهایی هستند که تورهای ارزان یا رایگان با حامیان مالی اعم از موسسات سیاسی و فرهنگی، برگزار می کنند. این قبیل موسسات که بیشتر دارای کارویژه تبلیغاتی هستند، برای مراسم های مختلف مانند، جشن ها و عزاداری ها و کمپین های انتخاباتی، سیاهی لشگر تامین می کنند.
وجود این موسسات به طور ویژه در اروپا با مخالفت هایی مواجه است و منتقدان این تجارت معتقد اند، این کار باعث فریب ناظران و مقامات مسئول و حتی عامه مردم می شود و از این جهت غیر اخلاقی است و باید با آن مقابله شود. این موسسات استدلال می کنند که از همایشهای اینچنینی برای کمک به فقرا و توسعه گردشگری استفاده می کنند.   مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است. بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی انتهای پیام/

94/03/20 - 15:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن