تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804595957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشتياق فراوان اروپايي‌ها براي تجارت با ايران/ به همه اهداف رسيده‌ايم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۳ب.ظ)
اشتياق فراوان اروپايي‌ها براي تجارت با ايران/ به همه اهداف رسيده‌ايم موج - احتمال توافق با كشورهاي 1+5 و به دنبال آن حذف تحريم‌ها، اشتياق كشورهاي مختلف را به ايجاد و تحكيم ارتباط تجاري و اقتصادي با ايران افزايش داده است. بازگشت کشورهاي اروپايي به بازار ايران، مطرح‌شدن آن‌ها به‌عنوان شرکاي اول تجاري و مشارکت آن‌ها در نمايشگاه‌هاي ايران گوياي اين واقعيت است.
به گزارش خبرگزاري موج، برگزاري نخستين نمايشگاه تخصصي پروژه ايران با حضور 100 شركت از 15 كشور آلمان، فرانسه، ايتاليا، اسپانيا، اتريش، چك، هند، چين و كره جنوبي تاييدي بر اشتياق کشورهاي مختلف به‌ويژه اروپايي‌ها براي افزايش تجارت با ايران است.
مسئول برگزاري نخستين نمايشگاه پروژه ايران در گفت‌وگويي با تاکيد بر علاقه‌مندي كشورهاي اروپايي براي همكاري با ايران، گفت: اگرچه بسياري از کشورهاي دنيا منتظر نتايج توافقات هسته‌اي ايران و 1+5 هستند اما اشتياق و تقاضا آن‌ها ما را بر آن داشت که نخستين نمايشگاه پروژه ايران را برگزار كنيم.
فادي كادورا معاون شرکت نمايشگاهي IFP در لبنان اضافه کرد: در چند سال اخير بسياري از كشورهايي كه خواهان گسترش بازارهاي خود هستند، تقاضاي همكاري با ايران را به ما داده‌اند، بر اساس همين تقاضاها در يك سال و نيم گذشته براي اخذ مجوز برگزاري نمايشگاه پروژه ايران اقدام كرديم و خوشبختانه توانستيم اين نمايشگاه را با حضور 15 كشور خارجي برپا كنيم.
وي ادامه داد: هرچند كه انتظار ما برگزاري اين نمايشگاه در فضايي بزرگ‌تر بود، اما باوجود کوچک شدن سايز نمايشگاه، همه اهداف موردنظر محقق شده است.
مسئول برگزاري نخستين نمايشگاه پروژه ايران با اشاره به عكس‌العمل مثبت بازديدكنندگان از اين نمايشگاه خاطرنشان كرد: مطالعات ما نشان مي‌دهد كه اين نمايشگاه ظرف دو سال آينده به بزرگ‌ترين نمايشگاه صنعت ساختمان ايران تبديل خواهد شد و تعداد شركت‌كنندگان نيز افزايش خواهد داشت.
وي بابيان اينكه براي رسيدن به اين نقطه مطلوب دو پيش‌نياز وجود دارد، اضافه كرد: توافق با كشورهاي 1+5 در برگزاري هرچه بهتر اين نمايشگاه موثر است. ما اميدواريم كه تيرماه سال جاري اين اتفاق بيفتد، زيرا بسياري از كشورها منتظر نتيجه اين مذاكرات هستند. پيش‌نياز دوم، بحث انتخاب زمان مناسب براي برگزاري نمايشگاه است، زيرا در اطراف ايران در كشورهايي مثل روسيه، هند و امارات نمايشگاه صنايع ساختمان در ابعاد وسيعي برگزار مي‌شود، بايد زماني را براي نمايشگاه ايران انتخاب كنيم كه با اين نمايشگاه‌ها همپوشاني نداشته باشد.
کادورا حضور برخي شركت‌هاي اروپايي در نمايشگاه سال بعد را قطعي دانست و افزود: آلمان از همين‌الان حضور خود را در نمايشگاه سال آينده اعلام و مشاركت 40 شركت از اين كشور را پيش‌بيني كرده است. ايتاليا هم كه اكنون صاحب پاويون در اين نمايشگاه است، سال آينده حضور بزرگ‌تري خواهد داشت. اين مسئله در مورد اتريش و هند هم صادق است.
وي تاكيد كرد: وقتي همه اين پارامترها را در كنار هم مي‌چينيم، مي‌بينيم كه به نظر مي‌رسد كه سال آينده اين نمايشگاه ازنظر متراژ و تعداد شركت‌كننده متحول خواهد شد.
کادورا در پاسخ به سوالي در مورد انتظار از مسئولان سازمان توسعه تجارت و شركت سهامي نمايشگاه بين‌المللي تهران گفت: در همه جاي دنيا موفقيت يك نمايشگاه در گروي دو عامل است؛ يكي عوامل بين‌المللي و ديگري عوامل داخلي كه اگر يكي از آن دو نباشد، آن نمايشگاه جذابيت لازم را نداشته و به نتايج مطلوب نخواهد رسيد. ما از مسئولان ايراني مي‌خواهيم كه اين امكان را به ما بدهند كه سال آينده با يك درصد مشخصي شركت‌هاي ايراني در اين نمايشگاه حاضر شوند.

نماينده IFP در ايران:
شرکت‌هاي ايراني به طرف‌هاي خارجي دست همکاري دادند

مديرعامل شرکت نوژن‌راد و نماينده IFP در ايران نيز در گفت‌وگو با پايگاه خبري سازمان توسعه تجارت گفت: در ايران همه شرايط از منابع انساني تا مواد اوليه براي برگزاري هرچه بهتر نمايشگاه پروژه فراهم است. وقتي شركت‌هاي خارجي مي‌بينند كه در ايران شركت‌هايي با اين ويژگي‌ها حضور دارند، به دنبال همكاري با شركت‌هاي ايراني هستند؛ از طرف ديگر براي شركت‌هاي ايراني هم فرصت ايده آلي براي معرفي و مطرح کردن خود در سطح بين‌المللي فراهم مي‌شود.
کيان معتمدي کيا در ادامه بابيان اينکه همکاري اين شرکت با شرکت IFP از سه سال پيش آغازشده است، يادآور شد: خوشبختانه ارتباط مطلوبي در نمايشگاه پروژه ايران بين سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي، شرکت IFP، نماينده آن و مشارکت‌کنندگان برقرارشده است که همکاري‌هاي بعدي را تسهيل خواهد کرد.
وي به برگزاري نمايشگاه پروژه در کشورهاي منطقه اشاره کرد و افزود: اميدواريم با توجه به ارتباطات ايجادشده در اين نمايشگاه زمينه براي فعاليت شرکت‌هاي ايراني و توسعه صادرات غيرنفتي فراهم شود.
به گزارش روابط عمومي سازمان توسعه تجارت، نخستين نمايشگاه تخصصي پروژه ايران 18 خردادماه در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران در زمينه‌هاي انواع ماشين‌آلات سنگين، سنگ‌هاي طبيعي، مصالح و تجهيزات ساختماني، انرژي و تأسيسات در فضايي به وسعت 920 مترمربع و با حضور 100 شركت داخلي و خارجي به مدت چهار روز آغاز به کارکرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن