تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821036512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس بنیاد مستضعفان کشور: ۲۰ روستا در قلعه‌گنج توانمند می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس بنیاد مستضعفان کشور:
۲۰ روستا در قلعه‌گنج توانمند می‌شوند
رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: ۲۰ روستا در شهر اقتصاد مقاومتی قلعه‌گنج توانمند می‌شوند.

خبرگزاری فارس: ۲۰ روستا در قلعه‌گنج توانمند می‌شوند



به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، محمد سعیدی‌کیا پیش از ظهر امروز در دیدار با سران طوایف و بزرگان این شهرستان اظهار داشت: قلعه‌گنج گنجینه توانمندی‌هاست و ما آمده‌ایم تا با وحدت این همه منابع را در راستای توسعه و رشد منطقه به‌کار ببریم.برای رفع محرومیت‌ها و کشف منابع غنی این منطقه مردم رکن اساسی هستند و خواست و تلاش آنها قطعا در کار ما تاثیر گذاشته است.
سعیدی‌کیا با توجه به بیانات رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی گفت: ما به دستور رهبری برای آغاز این طرح اقتصادی به بررسی مناطق مختلف کشور پرداختیم که با پیشنهاد به‌موقع استاندار کرمان، شهر قلعه‌گنج توصیه شد.
وی گفت: مشارکت مردمی در توانمندسازی شهرها و روستاها در کنار حمایت دولت و مسئولان راهگشای توسعه قلعه‌گنج شده است و امیدواریم به‌زودی شاهد اتفاقات خوبی در منطقه باشیم. آموزش بیش از 60 نفر از بانوان در زمینه فرش دستباف تحولی در مشارکت اقتصادی زنان در شهر اقتصاد مقاومتی دارد.
سعیدی‌کیا عنوان کرد: بر اساس توافق با شرکت سهامی فرش ایران، بنیاد مستضعفان کارگاه فرش قلعه‌گنج را بعد از چند سال دوباره راه‌اندازی کرد.
مجتبی نصیری مدیر هلدینگ گردشگری و سیاحتی بنیاد مستضعفان نیز گفت: هتل 30 اتاقه به‌صورت کاملا سنتی و از مصالح بومی ساخته می‌شود. در زمینی به اندازه 10 هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال این هتل مهمانپذیر احداث می‌شود.
نصیری افزود: هدف از ساخت این مجتمع توسعه گردشگری و ارتقای صنعت توریستی در این منطقه اقتصاد مقاومتی است و گردشگری بومی را گسترش دهیم.
انتهای پیام/80004/خ20

94/03/20 - 15:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن