تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820984316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مورینیو از فصل جابه‌جایی می‌گوید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
مورینیو از فصل جابه‌جایی می‌گوید




سرمربی پرتغالی چلسی از اولویت تیمش در فصل جابه‌جایی تابستانی سخن گفت و تاکید کرد که آبی‌پوشان لندنی به جذب سه بازیکن بزرگ نیاز دارند.





خبرگزاری ایسنا: هر چند چلسی در فصلی که گذشت عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و جام اتحادیه را به دست آورد اما به نظر می‌رسد که مورینیو اهداف بزرگ‌تری با این تیم دارد و می‌خواهد در تابستان سال جاری چلسی را با جذب خریدهای بزرگ قوی‌تر از قبل کند.

سرمربی پرتغالی چلسی درباره فعالیت تیمش در فصل جابه‌جایی تابستانی گفت: درست است که ما تیم خوبی هستیم و بازیکنان سرشناسی در اختیار داریم اما باید پیشرفت کرد و لحظه‌ای دست از تلاش برنداشت. چلسی باید روز به روز پیشرفت کند و قوی‌تر ظاهر شود. اگر خود را تیمی قوی می‌دانیم باید به پیشرفت ادامه بدهیم. تیم‌های بزرگ فوتبال انگلیس در حال تقویت خود برای فصل بعد هستند و ما نیز باید این کار را انجام بدهیم.

او گفت: در درجه نخست باید بازیکنان بزرگ خود را حفظ کنیم. سسک فابرگاس، ادن هازارد، نمانیا ماتیچ، دیگو کاستا و برانیسلاو ایوانوویچ پنج بازیکنی هستند که باید آنها را نگه داشت. هدف نخست من در تابستان حفظ این 5 بازیکن است. بعد از آن باید وارد بازار شد و بازیکنانی را که به آنها نیاز دارم، جذب کنم.

مورینیو درباره این سوال که تیمش به چه بازیکنانی نیاز دارد، گفت: چلسی در فصل جابه‌جایی تابستانی به سه بازیکن بزرگ نیاز دارد. ما یک مهاجم نوک درجه یک می‌خواهیم؛ چرا که دیدیه دروگبا را از دست داده‌ایم. چلسی به یک مدافع و یک هافبک نیز نیاز دارد تا رقابت در این دو پست شدید شود و بازیکنان خطر را احساس کنند. چلسی برای عملکرد بهتر در فصل بعد به خون تازه نیاز دارد.

یکی از مهاجمانی که شایعه پیوستن او به چلسی بسیار زیاد است، گونسالو هیگوآین، ستاره آرژانتینی ناپولی است. مورینیو به خوبی هیگوآین را می‌شناسد؛ چرا که در رئال مادرید با او کار کرده است.







تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن