تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804360782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر موضع نفت آبادان درباره خرید امتیاز فولادنوین


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تغییر موضع نفت آبادان درباره خرید امتیاز فولادنوین
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان که پیش از این گفته بود، خرید امتیاز فولاد نوین هیچ دردی را از فوتبال آبادان دوا نخواهد کرد" تغییر موضع داده است و می‌گوید در صورت رفع مشکلات و موانع قانونی تمایل به حضور تیمش در لیگ برتر دارد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علی عیسی‌​زاده اظهار کرد: سازمان‌های دولتی در لیگ برتر نمی‌توانند هزینه کنند و به عنوان مثال تیم نفت مسجدسلیمان در فصل گذشته لیگ برتر یکی از مشکلاتش همین موضوع بود. با این وجود چنانچه مسوولان، فرماندار و استاندار تمایل داشته باشند، امتیاز فولادنوین را به آبادان بیاورند و همچنین مشکلات و موانع قانونی را برطرف، تامین بودجه لازم انجام و مجوز از وزارت نفت گرفته شود، ما هم برای حضور در لیگ برتر حرفی نداریم و خیلی هم خوب می‌شود که با خرید این امتیاز به جای بازی در زمین​‌های بد و ناهموار لیگ دسته یک بتوانیم در لیگ برتر بازی کنیم.

وی افزود: با این همه هنوز هیچ قرار و جلسه‌​ای میان ما و باشگاه فولاد نوین جهت این امر برگزار نشده و تا این لحظه وزارت نفت نیز چنین مجوزی را صادر نکرده است.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان درباره وضعیت این تیم نیز گفت: تمرینات ما جهت حضور در فصل آتی رقابت‌های لیگ دسته اول از 10 روز دیگر آغاز می‌​شود. مانوئل، سرمربی تیم هم قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرده و همچنان سرمربی ماست. هم من و هم هیات مدیره و کل مجموعه باشگاه از عملکرد او رضایت کامل داریم.

وی ادامه داد: فصل گذشته تیم خوب و جوانی داشتیم ولی متاسفانه محرومیت‌​ها و مصدومیت‌​ها در نقطه‎ حساس لیگ گریبان تیم ما را گرفت و ما را دچار مشکل کرد. زمانی که صدر جدول بودیم و حدود چهار هفته به پایان لیگ مانده بود، چند بازیکن کلیدی​‌مان دچار مصدومیت و محرومیت شدند که این واقعا به تیم ما ضربه زد و باعث شد که نتوانیم در هفته‌​های پایانی آن‎گونه که باید ظاهر شویم و متاسفانه از صعود بازماندیم.

عیسی‌​زاده با اشاره به این‌که در سه بازی آخر فصل هفت بازیکن اصلی تیمش مصدوم و محروم بودند، ادامه داد: هر تیمی اگر این تعداد مصدوم و محروم را یک‎ جا داشته باشد، مطمئنا دچار مشکل می‌​شود. با توجه به این‌ که نیمکت ما یک نیمکت جوان بود، نتوانست انتظارات را آن گونه که باید و شاید برآورده کند.

وی تصریح کرد: هر تیمی در طول فصل فراز و نشیب دارد و مصدومیت‌های ناخواسته‌ای برایش پیش می‌آید. در فصل گذشته لیگ برتر تیمی مثل ذوب‌آهن در ابتدای فصل به چنین مشکلی برخورد کرد و نتایج ضعیفی هم گرفت ولی ما بر خلاف این تیم در سه بازی آخر به این مشکل برخوردیم و این اتفاق زمانی افتاد که دیگر جای جبران نبود.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان درباره اهداف این باشگاه برای فصل بعد گفت: اگر مسوولان استانی، لیگ برتری‌​مان کردند که باید قطعا تلاش‌مان را دو چندان کنیم و خودمان را با لیگ برتر تطبیق دهیم و اگر هم قسمت نبود که در لیگ برتر به میدان برویم، باید در لیگ یک تلاش‌مان را به کار ببندیم و بجنگیم تا سال آینده ان​شاءالله به لیگ برتر صعود کنیم.

وی افزود: در هر صورت باید امسال تلاش زیادی کنیم؛ چرا که لیگ یک هم 20 تیمی و یک گروهه شده و شرایط قطعا سخت‌​تر است و باید طوری تلاش کنیم و تیم را محکم ببندیم که مانند فصل قبل در وسط راه و یا اواخر فصل کم نیاوریم.

عیسی‌​زاده درباره برگزاری فصل بعدی رقابت‌های لیگ دسته یک در قالب یک گروه گفت: بالاخره این کار از یک‎ جایی باید شروع می‌​شد. امسال نمی‌​شد، سال آینده یا سال​‌های بعد این اتفاق می‌افتاد. بالاخره این کار باید انجام می‌​شد تا حق هیج تیمی ضایع نشود. زمانی که لیگ، دو گروهی باشد، شانس در قرعه‌​کشی دخیل و ممکن است یکی از گروه‎ها آسان باشد و دیگری سخت و بعضی تیم​‌ها در گروه آسان قرار بگیرند و بعضی تیم​‌ها برعکس در گروه​ سخت جای بگیرند. کما این‌که فصل قبل و تا روز آخر تکلیف تیم​‌های صعودکننده در گروه ما مشخص نبود ولی در گروه الف مسابقات از پنج شش هفته جلوتر تکلیف مشخص بود و تیم صعودکننده با اختلاف خیلی زیاد صعودش را تقریبا حتمی کرده بود.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: از طرف دیگر زمانی که تیم​‌ها در دو گروه مسابقه می​‌دهند، مجبور هستند هم در بالای جدول و هم در پایین آن پلی‌​آف انجام دهند که این مسابقات پلی‌آف گاهی حق تیم‎ها را ضایع می‌​کند ولی اگر بازی‌​ها در یک گروه برگزار شود، اگر چه ممکن است سال اول برای تمام تیم‌​ها سخت باشد که 38 هفته بازی کنند و ممکن است خیلی تیم​‌ها هم اذیت شوند و حتی نتوانند ادامه دهند ولی سال بعد این تعداد تیم به 18 و سال بعد از آن به 16 تیم تقلیل می​‌یابد و همه چیز مثل لیگ برتر عادی می‌​شود و دیگر شاهد برگزاری این پلی‎آف‎ها نیز نخواهیم بود. بنابراین در کل اعتقاد دارم 20 تیمی شدن لیگ یک در آینده به نفع فوتبال ایران خواهد شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌​های خود در خصوص حفظ بازیکنان تیم برای فصل آینده خاطرنشان‌ کرد: مشخص نیست که چند درصد تیم را حفظ کنیم ولی یقینا نقاط ضعف​مان را پوشش می‌​دهیم و خودمان را برای بازی‌​های سخت فصل بعد آماده خواهیم کرد. صددرصد بازیکن جدید نیز جذب خواهیم کرد تا ضعف​های‌مان را برطرف کنیم. در فصل قبل چنانچه یک تمام‌ کننده خوب داشتیم، قطعا لیگ برتری می​‌شدیم. ما تیم خیلی خوبی داشتیم فقط تمام‌کننده نداشتیم. ضمن این‌ که دو بازیکن‌ بسیار خوب و موثرمان به نام‎های زبیر نیک‎نفس و حامد طه‌​زاده را تقریبا نیمی از فصل در اختیار نداشتیم که یکی از آن​ها را 10 بازی و یکی را 9 بازی نداشتیم که قطعا اگر این بازیکنان بودند، شرایط برای ما به گونه​ دیگری رقم می​‌خورد.



09:53 1394/03/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن