تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798761967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حرفهای دو جوان 19 و 20 ساله که عضو باند زورگیری و سرقت خودرو بودند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: حرفهای دو جوان 19 و 20 ساله که عضو باند زورگیری و سرقت خودرو بودند جامعه > حوادث - روزنامه اعتماد در گزارشی که به دستگیری باند سارقان اختصاص دارد نوشت:

دانيال عبارت «قدم به قدم گناه» را روي پايش خالكوبي كرده. ٢٠ ساله است و تمام بدنش از رد جراحات باريك و عميق چاقو و قمه پر شده. باند سفيدي دور سرش پيچيده شده و لخته خون از زير آن معلوم است. او را صبح ديروز همراه ١٠٧ نفر ديگر از سارقان و زورگيرهاي تهران دستگير كرده و به مقر پليس فاتب آورده‌اند تا پليس، پارچه سومين مرحله از طرح جمع‌آوري «اراذل و اوباش» در سال جديد را در محوطه نصب كند.
خالكوبي‌ها و زخم‌هاي بدن دانيال، سوژه جذابي براي عكاسان خبري است و در بين آن همه جوان ١٦ تا ٢٨ ساله، اوست كه مدام لباس مشكي‌اش را كنار مي‌زند تا زخم‌هاي بدنش در قاب دوربين عكاسان ثبت شود. به گفته خودش ماموران پليس او را بامداد ديروز در خواب و به جرم كيف قاپي و سرقت گوشي دستگير كرده‌اند. دانيال به «اعتماد» مي‌گويد: «ساعت ٥:٣٠ بود كه از خواب بيدار شدم و ديدم كه چند مامور بالاي سرم هستند. بعد هم كه دستبند زدند و مرا به اينجا آوردند. من كيف مي‌زدم، گوشي مي‌زدم. وقتي مردم داشتند با گوشي‌هاشان در خيابان حرف مي‌زدند، با موتور دنبال‌شان مي‌رفتم و در يك لحظه گوشي را از دست‌شان مي‌قاپيدم.»
همه دستگيرشده‌ها را سرپا نگه داشته‌اند. روبه‌روي آنها يك ميز چند متري گذاشته‌اند كه از قمه، قداره، چاقو، كلت كمري، باندها و ضبط‌هاي سرقتي، اسپري فلفل، چند تابلوي ايست پليس و باتوم پر شده است. لب تاپ‌ها و گوشي‌هاي سرقتي هم در انتهاي آن جا خوش كرده‌اند. دستگيرشده‌ها با آن سلاح‌هاي ترسناك و تيز، مردم را مي‌ترساندند، مجروح مي‌كردند و اموال‌شان را مي‌دزديدند. بيشتر آنها زورگير و سارق‌اند. عده‌اي از آنها مامورنما بودند. بعضي‌هاي‌شان هم يادشان نمي‌آيد با قمه به كجاي بدن مالباخته‌ها ضربه مي‌زدند اما دانيال كه خودش آثار جراحت‌هاي فراوان چاقو روي بدنش نقش بسته، مي‌گويد اصلا زورگيري نكرده و كارش كيف قاپي بود. او مي‌گويد: «من به هيچ زن و مردي دست نمي‌زدم. فقط كيف قاپي و گوشي قاپي مي‌كردم.»
پدر دانيال فوت كرده. خودش فكر مي‌كند چون كسي را نداشته، طبيعي بوده كه به سرقت روي بياورد. پسر ٢٠ساله مي‌گويد: «بچه پايين كه باشي همين مي‌شود. پدرم مرده است. خودم هم قرص اعصاب، ترامادول، همه‌چيز مصرف مي‌كنم اما مواد نمي‌زنم.»
هوا داغ بود؛ يكي از ماموران با يك بطري كوچك آب معدني بازي مي‌كرد. دانيال نگاهش را به آن دوخت و تقاضاي آب كرد. مامور بطري را به او داد. چند قطره روي دمپايي دانيال ريخت. او روي پايش عبارت «قدم به قدم گناه» را خالكوبي كرده بود. اين جمله تنها رد سياه ماندگار روي بدنش نيست. او روي بازو و سينه‌اش هم خالكوبي دارد. يكي از دوستانش «رفاقتي» روي سينه او جمله«زنده برگشتم، از سرزمين مردگان» را خالكوبي كرده بود در حالي كه جراحت عميقي از چاقو واژه «برگشتم» را دو تكه كرده بود.
بطري آب معدني كه خالي شد، دانيال را همراه چند نفر ديگر از دستگيرشده‌ها در يكي از ون‌هاي نيروي انتظامي سوار كردند. يكي از متهمان ١٩ سال داشت. او را به جرم سرقت خودرو گرفته بودند. خودش مي‌گفت وقتي با خودروي سرقتي به زيارت مي‌رفت در اتوبان قم با رگبار پليس روبه‌رو شد و در چاه افتاد. مهدي به «اعتماد» مي‌گويد: «ششم ارديبهشت ماه دستگير شدم. چند روز قبل از آن همراه سه تا از دوستانم با خودروي سرقتي در اتوبان قم حركت مي‌كردم كه پليس شناسايي‌مان كرد و فرمان ايست داد. ما فرار كرديم. آنها با گلوله به لاستيك زدند. ماشين كنار جاده چپ كرد. من پياده شدم و فرار كردم اما در يك چاه افتادم. روز بعد يك چوپان صدايم را شنيد و طناب انداخت و نجاتم داد. چند روز بعد هم پليس دستگيرم كرد.»
او همان متهمي است كه با قمه، مالباخته‌ها را از سر و دست مجروح مي‌كرد، خودروي‌شان را مي‌دزديد و متواري مي‌شد. حرف‌هايش تمام نشده بود كه ماموران دستور سوار كردن آنها به ون‌ها را دادند.

17302


کلید واژه ها: زورگیری - سرقت -




چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 06:45:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن