تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821093821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ژاوي قطري‌ها را سورپرايز كرد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ژاوي قطري‌ها را سورپرايز كرد
ژاوي هرناندز وارد قطر شد. هافبك پيشين بارسلونا در پايان اين فصل رقابت‌ها براي هميشه از نيوكمپ خداحافظي كرد. السد قطر ميزبان ژاوي است.
نویسنده : شیوا نوروزی 


ژاوي هرناندز وارد قطر شد. هافبك پيشين بارسلونا در پايان اين فصل رقابت‌ها براي هميشه از نيوكمپ خداحافظي كرد. السد قطر ميزبان ژاوي است.
ژاوي هرناندز به همراه خانواده‌اش براي اقامتي طولاني مدت به قطر رفته‌اند. اين در حالي است كه اين بازيكن زودتر از برنامه‌ريزي انجام شده به دوحه سفر كرده است. همين مسئله شادماني مسئولان فوتبال اين كشور را به همراه داشته است. جاسم الربيحي، رئيس باشگاه و جمعي از مديران مياني و بازيكنان السد و هواداران اين باشگاه در مراسم استقبال اين بازيكن اسپانيايي حضور داشتند.
ژاوي در اولين روز از زندگي قطري خود معادل 450 هزار دلار به جيب زده است. بيش از چهار حامي مالي بزرگ عربي از فرودگاه بزرگ دوحه تا نشست خبري اين بازيكن در فدراسيون فوتبال قطر در پوشش تصويري زنده براي بيش از 40 شبكه ورزشي بين‌المللي حضور داشتند و گفته مي‌شود حداقل 200 هزار دلار از اين محل نصيب فدراسيون فوتبال قطر و مدير برنامه‌هاي ژاوي شده است. ژاوي قبول كرده تا سفير صلح قطر باشد و در جريان يك كنفرانس مشترك بين يونيسف و چند سازمان مردم‌نهاد قطري حضوري فعال داشته باشد. او براي اين كار معادل 30 هزار دلار دريافت كرده است. اين در حالي است كه هافبك 36 ساله به غير از بازي در تيم السد مديريت آموزشگاه و دانشگاه فوتبال السد را هم برعهده خواهد داشت.
كشورهاي عربي در سال‌هاي اخير بارها با به خدمت گرفتن بازيكنان مشهور جهان سعي در مطرح كردن فوتبال خود دارند. اين در حالي است كه اين كشورها در دنياي حرفه‌اي حرفي براي گفتن ندارند و همواره تلاش مي‌كنند تا با تكيه بر دلارهاي نفتي اعتباري براي خود دست و پا كنند. حضور ژاوي در قطر تنها يكي از اين نمونه‌هاست. رائول گونزالس از ديگر بازيكنان مشهوري است كه به عضويت السد درآمد. برخي از فوتباليست‌هاي سرشناس در سال‌هاي پاياني دوران حرفه‌اي خود ترجيح مي‌دهند به حوزه خليج فارس بيايند و پولي هنگفت به جيب بزنند. دستمزدهاي نجومي كه عرب‌ها به بازيكنان پا به سن گذاشته مي‌دهند دليل اصلي سفر آنها به كشورهايي چون قطر و امارات است.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن