تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804088076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمون: خداحافظی من همزمان شد با خداحافظی کاپیتان روستوف/ گل خداحافظی‌ام برای روستوف یک سوپرگل بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


آزمون: خداحافظی من همزمان شد با خداحافظی کاپیتان روستوف/ گل خداحافظی‌ام برای روستوف یک سوپرگل بود ورزش > فوتبال جهان - سردار آزمون گل زیبایی را برای روستوف به ثمر رساند و بعد از زدن این گل با هواداران این تیم خداحافظی کرد.


خبرورزشی نوشت: آزمون که آینده روشنی پیش‌رو دارد روز گذشته با خبرورزشی گفت‌وگویی اختصاصی داشت و درخصوص بازی خداحافظی‌اش با روستوف، احتمال پیوستنش به اسپارتاک مسکو و سایر مسائل به سؤالات ما پاسخ داد. چه اتفاقي افتاد كه برخلاف بازي رفت پلي‌آف در بازي برگشت مقابل «توسنو» بازي كردي و گل هم زدي؟
در بازي رفت پلي‌آف كمي در پايم درد داشتم به همين دليل ترجيح دادم بازي نكنم و ريسك نكردم اما در بازي برگشت پلي‌آف و در دقايقي از نيمه دوم براي روستوف بازي كردم و خدا را شكر گل چهارم را هم من به ثمر رساندم گلي كه خيلي زيبا بود و به دلم چسبيد، چون يك سوپرگل بود. از بازي خداحافظي‌ات براي روستوف حرف بزن؟
بازي برگشت پلي‌آف چون بازي آخر خودم براي روستوف بود همراه با خداحافظي‌ام شد و خوشحالم كه با گلزني از هواداران اين تيم خداحافظي كردم البته بازي خداحافظي كاپيتان روستوف هم بود كه تماشاگران روستوف استقبال خوبي از او كردند. قبول داري كه قربان برديف يكجورهايي فرشته نجات روستوف شد و اين تيم را از سقوط نجات داد؟
واقعاً بدون تعارف بايد بگويم كه اگر قربان برديف نمي‌آمد تيم روستوف سقوط مي‌كرد. در واقع قربان برديف، تيم روستوف را در انتهاي جدول در شرايطي سخت تحويل گرفت اما با چند برد متوالي تيم را در ليگ برتر روسيه حفظ كرد. برديف هواخواه زيادي در روسيه پيدا كرده؟
بله، برديف مربي خوبي است كه در حال حاضر روبين‌كازان، روستوف و حتي اسپارتاك مسكو را خواهان خودش مي‌بيند. اگر برديف به اسپارتاك مسكو برود، ممكن است تو هم به آن تيم بروي چون بحث‌هايي در اين خصوص وجود دارد؟
من نمي‌خواهم الان راجع به چنين مسائلي حرف بزنم چون به طور منطقي اول بايد تكليف خود آقاي برديف مشخص شود و ايشان تيم‌شان را انتخاب كنند. من چند پيشنهاد دارم اما الان نمي‌خواهم از تيم خاصي حرف بزنم و مطمئناً در زمان مناسب هر كدام از پيشنهادات كه بهتر بود من يكي از آنها را انتخاب مي‌كنم. تو تركمن هستي و قطعاً رويارويي‌ات با تيم ملي تركمنستان خيلي جالب توجه خواهد بود. در اين خصوص حرف مي‌زني؟
بله با يكي از بازيكنان روستوف كه مليتي تركمنستاني دارد و نامش «وخيت» همان «وحيد» خودمان است در چند روز اخير شديداً كري داشتيم. وخيت از برد تيم ملي كشورش حرف زد و من هم در جواب كري وخيت خيلي صريح و قاطع به او گفتم تيم ملي تركمنستان را در كشور خودتان شكست مي‌دهيم چون فوتبال ايران هميشه قوي‌تر از تركمنستان بوده است. جهانبخش هم پيشنهادي از تيم اسپارتاك مسكو داشته اما خودش بيشتر مايل است در هلند بازي كند.
تيم‌هاي روسيه‌اي بازيكنان بسيار خوبي دارند مثلاً كاپيتان روستوف كه خداحافظي كرد، دروازه‌بان تيم ملي كرواسي بود. مدافعان ما هم از ساحل‌عاج هستند ليگ روسيه ليگ بسيار معتبري است اما با اين وجود مطمئناً خود جهانبخش بهتر از هر شخص ديگري صلاح خودش را مي‌داند مضاف بر اينكه او دو سال هم در هلند بازي كرده و شناخت بسيار خوبي از بازي در ليگ هلند پيدا كرده است به همين دليل او بهتر از هر شخص ديگري نسبت به فوتبال هلند شناخت دارد و مي‌تواند بهترين انتخاب را انجام دهد و من فكر مي‌كنم مقايسه فوتبال روسيه و هلند چندان هم درست نيست چون هر ليگي خصوصيات خاص خودش را دارد. 43 43  

کلید واژه ها: سردار آزمون -




سه شنبه 19 خرداد 1394 - 19:00:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن