تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819843818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسيج همه دستگاه ها در خط پليس تا تحقق امنيت پايدار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ خرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۳۵ب.ظ)
استاندار قم: بسيج همه دستگاه ها در خط پليس تا تحقق امنيت پايدار موج - قم - استاندار قم با بيان اين که چشمان بيدار و بصير پليس قم باعث شده تا اين استان از امنيت بسيار مطلوبي برخوردار شود، بر ضرورت بسيج تمامي دستگاه ها در امتداد راه پليس تا تحقق امنيت پايدار تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، استاندار قم طي سخناني در مراسم افتتاحيه ساختمان جديد کلانتري 20 قم، سهم عمده تامين امنيت همه جانبه استان قم را مرهون تلاش هاي نيروي انتظامي دانست و گفت: اگر زحمات پليس نباشد استان در آرامش و امنيت نخواهد بود.
وي گفت: چشمان بيدار و بصير پليس قم باعث شده تا اين استان از امنيت بسيار مطلوبي برخوردار شود. حجت‌الاسلام والمسلمين محمدصادق صالحي‌منش در ادامه به اهميت پايش تصويري در کاهش و کشف وقوع جرم اشاره و تصريح کرد: با توجه به فعاليت هاي اخير در خصوص نصب و راه اندازي دوربين ها جهت پايش تصويري، قدم هاي با همتي بالا برداشته شده و ان شاءالله جرايم نيز همچنان روند نزولي خود را ادامه مي دهد و ما بايد شکرگزار خداوند باشيم.
وي سپس از مهندسين اين پروژه و دستگاه هاي دخيل همچون شهرداري ،‌اداره کل راه و شهرسازي قدرداني کرد.
حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش تصريح کرد: هماهنگي و همکاري بين دستگاه هاي مختلف استان قم حاکي از زحمات طاقت فرساي مديران امنيتي و شوراي تامين اين استان است که وقتشان را شبانه روز وقف مردم کرده اند.
استاندار قم گفت: همه دستگاه هاي استان بايد در خدمت نيروي انتظامي و همه نيروهاي امنيتي استان باشند تا امنيت پايدار به بهترين شکل ممکن رقم بخورد.
فرمانده انتظامي استان قم نيز با بيان اينکه اهداف اصلي پليس قم در سال جاري معطوف به سه بخش است، گفت: اولين آن توسعه کمي و کيفي امنيت هوشمند است که با حضور استاندار قم در سطح حوزه اسحفاظي دو کلانتري راه اندازي شد.
در ادامه آمايش سرزميني، مراکز انتظامي دومين هدفي بود که سردار مجتبايي به آن اشاره کرد و گفت: با توجه به اين که جمعيت در وسعت و در عمق در حال تغيير است پليس نيز مي بايست دايماً در حال آمايش سرزميني باشد.
سردار مجتبايي سپس احداث کلانتري ها در نقاط آسيب پذير را از مصاديق اين موضوع برشمرد و خاطرنشان کرد: هر چقدر مراکز انتظامي تقويت شود جرائم کنترل شده و شاهد امنيت پايدار خواهيم بود.
وي تاکيد کرد: در راستاي آمايش سرزميني، مراکز انتظامي بايد در جايي ايجاد شود که دسترسي مردم به آن بيشتر و کنترل جرائم نيز بهتر و افزايش رسيدگي به نيازهاي انتظامي به نحو مطلوب رقم بخورد.
سردار مجتبايي در بخش ديگري از سخنان خود ضمن تاکيد بر اجتماعي کردن کنترل جرم، افزود: با بهره گيري از ظرفيت هاي اجتماعي و فرهنگي بايد به گونه اي عمل کرد تا حل مسائل اجتماعي در همان حوزه بررسي شود و تبديل به مسأله امنيتي نشود.
وي سپس با تقدير از دست اندرکاران اين پروژه، از احداث دو کلانتري ديگر در اين استان طي آينده اي نزديک خبر داد و افزود: در راستاي آمايش سرزميني در آينده اي نزديک شاهد بهره برداري دو کلانتري در مناطق شهرقائم و شهر پرديسان خواهيم بود.
فرمانده انتظامي استان قم با بيان اين که پليس قم به دنبال امنيت پايدار و آرماني است، گفت: بايد براي تحقق امنيت پايدار از همه ظرفيت هاي فرهنگي، اجتماعي و عمراني استفاده کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن