تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820639972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشش هنرمندان آذربایجان شرقی در جشنواره ملی تئاتر بومی تیرنگ


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


درخشش هنرمندان آذربایجان شرقی در جشنواره ملی تئاتر بومی تیرنگ استان‌ها > آذربایجان شرقی - معاون فرهنگی هنری حوزه هنری آذربایجان شرقی از درخشش گروه نمایش حوزه هنری آذربایجان شرقی با نمایش بومی «حایات» در دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر بومی تیرنگ خبر داد.


به گزارش خبرآنلاین از تبریز، جواد کریم نژاد گفت: از طرح و ایده نمایش حایات که به نویسندگی و کارگردانی مهدی صالحیار در جشنواره ملی تئاتر بومی تیرنگ حضور داشت، تقدیر به عمل آمد.
کریمنژاد ادامه داد: همچنین از گروه بازیگری نمایش فوق که عبارتند از فرناز منتظر ظهور، ائلشن موسی خانی، امیر رضا سلطانی و سارا عابدینی تقدیر شد.
وی با بیان اینکه این جشنواره که به همت حوزه هنری استان مازندران برگزار می شود، افزود: جشنواره فوق با رویکرد بسیار خوب در جهت احیاء آیین ها و سنن مناطق مختلف کشور در قالب ارائه آثار نمایشی و پژوهش در خصوص این آیین ها جهت احیاء نمودن آن در کشور برگزار می شود.
لازم به ذکر است، دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر بومی تیرنگ در اوایل خرداد ماه سال جاری در شهر ساری استان مازندران برگزار شد.



سه شنبه 19 خرداد 1394 - 14:34:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن