تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814601119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام شهرداري به‌عنوان مقصر اصلي در پرونده مرگ 2 زن در خيابان جمهوري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۴ب.ظ)
عضو شوراي شهر تهران خبرداد: اعلام شهرداري به‌عنوان مقصر اصلي در پرونده مرگ 2 زن در خيابان جمهوري موج - لايحه بروز رساني تجهيزات و امکانات سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني و ارتقاء سطح آموزش در اين سازمان در دستور کار امروز اعضاي شوراي شهر تهران قرار گرفت.
فاطمه دانشور، عضو شوراي اسلامي شهر تهران در بررسي اين لايحه تصريح کرد: بر اساس حکم قوه قضائيه، سازمان آتش‌نشاني به‌عنوان مقصر سقوط 2 زن از يک ساختمان در آتش‌سوزي خيابان جمهوري شناخته‌شده است.
وي افزود: بر اساس حکم ارائه‌شده از سوي قوه قضائيه، شهرداري تهران و سازمان آتش‌نشاني به دليل دير باز شدن نردبان هيدروليکي در زمان آتش‌سوزي، مقصر اصلي دانسته شده بايد اقدامي صورت گيرد که بر اساس آن سطح تجهيزات سازمان آتش‌نشاني بهبود پيدا کند.
وي خاطرنشان کرد: در شرايطي که علت حادثه ميدان جمهوري به‌طور واضح مشخص‌شده و سازمان آتش‌نشاني در اين حادثه مقصر اعلام‌شده است، وظيفه اعضاي شوراي شهر تهران است که اين سازمان را تقويت کنند.
در پايان بررسي اين طرح، مهدي چمران رئيس شوراي اسلامي شهر تهران نيز بيان کرد: تجهيز، نگهداري و آموزش در آتش‌نشاني تهران از مسائل اصلي و در صورت خريد دستگاه‌هاي خارجي بايد تضمين، تأمين و نگهداري و همين‌طور آموزش آن نيز لحاظ شود.
درنهايت، اين لايحه به تصويب اعضاي شوراي شهر تهران رسيد و مقرر شد طي مدت يک ماه، منابع مالي و سيستم مديريت مالي را که چطور در 5 ساله دوم تجهيز سازمان آتش‌نشاني را اجرايي کند به شورا ارائه شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن