تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815624553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز بهره‌برداري از بزرگراه طرقبه – شانديز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ خرداد ۱۳۹۴ (۹:۲۲ق.ظ)
با حضور وزير راه و شهرسازي؛ آغاز بهره‌برداري از بزرگراه طرقبه – شانديز موج-مراسم آغاز بهره‌برداري از بزرگراه طرقبه – شانديز با حضور وزير راه و شهرسازي برگزار شد.
آغاز بهره‌برداري از بزرگراه طرقبه – شانديز با حضور وزير راه و شهرسازي
به گزارش خبرگزاري موج، در جريان سفر ديروز عباس آخوندي، وزير راه و شهرسازي به استان خراسان رضوي از بزرگراه طرقبه- نقندر- شانديز بهره‌برداري شد.
عباس آخوندي در مراسم آغاز بهره‌برداري از اين بزرگراه که به طول ۲۵۰۰ متر است، گفت: اين مسير يکي از مناطق گردشگري استان خراسان رضوي است که توجه به احداث و ساخت هر چه سريع‌تر اين محدوده از آزادراه را ضروري مي‌سازد.
وي ادامه داد: اين مسير در گذشته راه روستايي بود که تصادفات زيادي در آن رخ مي‌داد در ابتدا قرار بود در اين جاده تنها اصلاح مسير صورت گيرد، اما؛ پس از مطالعه و بررسي‌هاي بسيار به اين نتيجه رسيديم که اين جاده روستايي را زير بار ساخت پروژه آزادراه حرم تا حرم ببريم.
وزير راه و شهرسازي گفت: با توجه به ميزان اعتباري که براي آزادراه حرم تا حرم تخصيص داده شد و تلاش همکاران مان و سازندگان آزادراه اميدواريم بتوانيم اين پروژه را سه ساله به پايان برسد، اگرچه زمان بهره‌برداري از آن ۴ سال مصوب شده است.
وزير راه و شهرسازي به نقش روستاها در جلب گردشگران داخلي و خارجي اشاره کرد و گفت: بسياري از روستاهاي نيازمند به توجه و رسيدگي روستاهايي هستند که نقش گردشگري در منطقه ايفا مي‌کنند، بنابراين توسعه راه‌هاي روستايي نه تنها به کشاورزي منطقه و وضعيت معيشتي روستاييان رونق مي‌بخشد، بلکه در اقتصاد گردشگري نيز نقش مهمي را ايفا مي‌کند.
آخوندي همچنين با حضور در جمع خبرنگاران نيز گفت: با توجه به اعتباراتي که براي بخش روستايي در نظر گرفته شده اميدواريم در سال آينده برنامه‌هاي زيادي را در بخش حمل‌ونقل جاده‌اي و راه‌هاي روستايي به سرانجام برسانيم و ساخت و توسعه راه‌هاي روستايي را به ميزان قابل قبولي ارتقا دهيم.
وي همچنين درباره بهسازي بافت‌هاي فرسوده استان نيز گفت: امسال بحث صندوق پس‌انداز مسکن فعال شده که اميدواريم از اعتبارات اين صندوق در بازآفريني شهري استفاده کنيم، همچنين درباره مسکن اجتماعي بايد بگويم که صندوق‌هاي پس‌انداز مسکن نيز براي کساني که نخستين بار مي‌خواهند خانه‌دار شوند، مي‌تواند نقش به سزايي داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن