تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820770200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حذف گره‌های ترافیکی بیهوده با اصلاح برخی مسیرها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری شیراز اعلام کرد: حذف گره‌های ترافیکی بیهوده با اصلاح برخی مسیرها خبرگزاری پانا: مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری شیراز گفت: ما اطلاع‌رسانی این طرح را از هشت خرداد آغاز کردیم و در این مورد بنرهای بزرگی در محدوده تقاطع‌ها نصب شد و در کل نشریاتی که در فارس به چاپ می‌رسند نیز اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفت.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۸ خرداد ساعت 19:50

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، علی مصلی‌نژاد افزود: به هر حال اما طبیعی است که با وجود اطلاع‌رسانی‌ها همچنان برخی مردم از مفاد طرح، مطلع نشده باشند و به همین سبب در روزهای نخست برخی شهروندان و ساکنان آن محدوده دچار سردرگمی‌هایی شده بودند.
وی ادامه داد: از نظر علمی، هر طرح ترافیکی که اجرا می‌شود بین یک هفته تا 10 روز زمان نیاز دارد تا بتوان در مورد آن ارزیابی انجام داد.
مصلی‌نژاد بیان کرد: ما در حال بررسی نظرات مردم هستیم و ارزیابی‌های لازم را انجام می‌دهیم و کوچه‌های منشعب به این معابر را مورد مطالعه قرار داده و نیازهای مردم را برطرف می‌کنیم.
وی یادآور شد: در همین زمینه در جلسات با پلیس و اعضای شورای ترافیک رفع مشکلات احتمالی طرح را بررسی می‌کنیم.
مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری شیراز بیان کرد: روز دوم طرح، تابلوهای بزرگی با بنر در آن محدوده نصب شد تا مردم متوجه شوند از چه جهت‌هایی می‌توانند نسبت به تغییر مسیر اقدام کنند.
وی ابراز داشت: رضایت شهروندان هدف اصلی ما است و حذف دو چراغ بافاصله کمی که از تقاطع‌ها وجود دارد، منجر به حذف چندین گره ترافیکی شده و در جای خود ارزشمند است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن