تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820424607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم تجليل از دست‌اندرکاران ناوشکن دماوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ خرداد ۱۳۹۴ (۱۸:۱۰ب.ظ)
با حضور جانشين وزير دفاع برگزار مي‌شود؛ مراسم تجليل از دست‌اندرکاران ناوشکن دماوند موج - رشت - مراسم تجليل از دست‌اندرکاران ناوشکن دماوند با حضور جانشين وزير دفاع برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، مراسم تجليل از دست‌اندرکاران مراحل ساخت ناوشکن دماوند با حضور امير سرتيپ حاتمي جانشين وزير دفاع و فرمانده نيروي دريايي ارتش فردا در استان گيلان برگزار خواهد شد.
ناوشکن دماوند توسط کارکنان وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و با همکاري حدود 400 دانشگاه، مرکز تحقيقاتي و توليدکنندگان و صنايع ايراني ساخته شده است.
ناوشکن دماوند وزن کمتر و قابليت‌هاي بيشتري در حوزه تجهيزات و تسليحات، حمل نفرات و قدرت مانور و چالاکي بالايي نسبت به ناوشکن جماران دارد.
اين شناور با قابليت تدافع، تهاجم و رهگيري همزمان اهداف هوايي، سطحي و زيرسطحي، مسلح به سامانه موشکي کروز، اژدرافکن، سامانه‌هاي توپ 76 و 40 ميلي‌متري، سامانه‌هاي پردازش راداري و رادارهاي تاکتيکي سطحي و هوايي است.
به‌کارگيري رادار کنترل آتش با قابليت رديابي جنگنده‌ها و موشک‌هاي کروز، به‌کارگيري سامانه کنترل مانيتورينگ به‌منظور کنترل و هماهنگي عملياتي في‌مابين موتور، شافت، پروانه و ناوبري و به‌کارگيري سيستم رانش با توان بالا جهت تأمين سرعت بهينه شناور از نقاط برجسته اين شناور است.
يکي از مهمترين تجهيزات نصب‌شده روي اين ناوشکن، رادار عصر است. رادار عصر، نخستين رادار سه‌بُعدي آرايه فازي ايران است، اين رادار قادر است اهداف را تا شعاع 200 کيلومتري کشف کند. از مهمترين ويژگي‌هاي اين رادار، قابليت کشف و رهگيري اهداف هوايي و سطحي،‌ توانايي رهگيري 100 هدف به‌صورت همزمان و مقابله با جنگ الکترونيک است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن