تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818778421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فکری: استقلال زودتر مربی داخلی انتخاب کند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: فکری: استقلال زودتر مربی داخلی انتخاب کند
محمود فکری که امسال دستیار امیر قلعه‌نویی در استقلال بود، از بلاتکلیفی این تیم در حال حاضر رنج می‌ برد.
به گزارش نامه نیوز، فکری در این رابطه گفت: امیدوارم استقلال از این بلاتکلیفی در بیاید. اگر بخواهیم فصل را زمان بندی کنیم این مهمترین دوره ای است که یک تیم می‌ تواند داشته باشد که متاسفانه استقلال خیلی راحت دارد این زمان را از دست می‌ دهد. این قضیه گران تمام خواهد شد. هر اتفاقی که بیافتد باید کار از هفته بعد کلید بخورد.

او درباره اینکه با وجود استعفای قلعه‌نویی که خودش دستیارش بوده ادامه داد: به خدا توکل می‌ کنم و به منتظر می‌ مانم که تکلیف مشخص شود. من هم در نهایت در لیگ های پایین تر به عنوان سرمربی یا دستیار مربی می‌ شوم.

فکری در مورد اینکه گزینه خارجی می تواند به وضعیت استقلال کمک کند یا داخلی می‌ گوید: گزینه خارجی خوب نیست یا هزینه بالایی برای آنها خرج شود یا با جو فوتبال ما آشنایی ندارند. البته مورد داشتیم که مربی خارجی خوب از آب درآمده، دقیقا مثل اسکوچیچ که متاسفانه او هم با فولاد قرارداد دارد. بنابراین بهتر است خیلی زود از بین گزینه های داخلی یکی را انتخاب کنند.

بازیکن سابق استقلال در مورد منصوریان و اینکه در دست گرفتن هدایت استقلال توسط او زود است یا خیر اضافه کرد: سرمربیگری در استقلال برای منصوریان زود نیست. او تجربه مربیگری دارد و فضا کاملا برایش آماده است. در مورد گزینه های دیگر یعنی آقایان نامجومطلق و زرینچه هم باید بگویم. آنها خیلی هم جوان نیستند و تجربه کافی دارند. دیگر همه چیز بستگی به سیاست باشگاه دارد.

فکری که خودش تجربه کار با قلعه‌نویی در لیگ چهاردهم را دارد در مورد اینکه موافق دادن فرصت به قلعه‌نویی هست یا خیر افزود: با توجه به اینکه فعلا مربی خوب خارجی وجود ندارد اگر قرار باشد امیر قلعه‌نویی در استقلال بماند باید یکسری از ایراداتی که داشت را برطرف کند که اگر او یکسری ضعف ها را برطرف کند، می‌ تواند بهترین گزینه برای استقلال باشد.



منبع: ورزش سه


۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن