تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819665359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سجادی: دولت تکلیف کرده از استقلال و پرسپولیس حمایت کامل کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: سجادی: دولت تکلیف کرده از استقلال و پرسپولیس حمایت کامل کنیم
معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: سرمربی پرسپولیس به زودی به ایران بازمی‌گردد و فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
به گزارش نامه نیوز ، نصرالله سجادی پس از انتخاب نایب رییس اول و نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال توسط مجمع این فدراسیون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزیر در فدراسیون‌های دیگر نیز ریاست مجمع را بر عهده دارد اما بعضا این مسئولیت را بر عهده من می‌گذاشت اما در مجمع فدراسیون فوتبال به عنوان رییس مجمع حاضر شد و مطابق با اساسنامه فدراسیون فوتبال، وزیر ورزش رییس مجمع است و بنده نیز به عنوان عضو مجمع حضور داشتم.


معاون ورزش قهرمانی حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان افزود: مجمع فدراسیون فوتبال در مجموع خوب برگزار شد. اعضا همه از خانواده فوتبال هستند و مسائل مطرح شده در آن خیرخواهانه و در جهت اصلاح امور بود. خوشبختانه انتخاب نایب رییس اول و نایب رییس بانوان به خوبی و به دور از هر گونه حاشیه‌ای انجام شد.


وی درباره آخرین وضعیت واگذاری استقلال و پرسپولیس نیز اظهار کرد:‌ ان‌شاءالله تکلیف هر دو باشگاه به زودی مشخص خواهد شد و دولت نیز به وزارت ورزش و جوانان تکلیف کرده حمایت کاملی از این دو تیم صورت گیرد.


سجادی درباره مشخص شدن مدیرعامل این دو باشگاه نیز گفت: فعلا برای مدیرعاملی استقلال و پرسپولیس تصمیمی گرفته نشده چرا که اول باید اعضای هیات مدیره مشخص شوند و آن‌ها بر اساس اختیاری که دارند مدیرعامل باشگاه را انتخاب کنند.


معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای درباره از دست دادن زمان برای پرسپولیس و استقلال با توجه به اینکه در فصل نقل و انتقالات به سر می‌برند، گفت:‌ به هیچ وجه زمان را از دست نداده‌ایم و کارها در حال انجام است و نیازی نیست که همه چیز علنی شود. پول هست و هیچ مشکلی مالی برای یارگیری استقلال و پرسپولیس برای فصل آینده وجود ندارد و توصیه هم شده هر دو تیم بسیار قوی تیم خود را ببندند. ما نیز از هیچ کمکی برای این دو تیم دریغ نمی‌کنیم.


او افزود: تصمیم‌گیری درباره سرمربیان دو تیم نیز توسط هیات مدیره صورت خواهد گرفت و ان‌شاءالله آن‌ها نیز این موضوع را اعلام خواهند کرد. الان دو تیم هم برای مربی و هم بازیکن، در حال مذاکره هستند و زمان کافی برای این کار در اختیار دارند.


وی درباره تعیین تکلیف بهرام افشارزاده در استقلال و همچنین نژاد فلاح نیز گفت: او مدیرعامل استقلال است و سرپرست حوزه وزارتی نیز محسوب می‌شود. او دو شغله نیست و تا به امروز مدیرعامل استقلال است. نژاد فلاح هم قائم مقام پرسپولیس است و در حال حاضر مشغول به کار است.


سجادی درباره ادامه فعالیت برانکو در پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: برانکو یک سال و نیم با پرسپولیس قرارداد دارد و نیم فصل از مدت قرارداد او گذشته است. او نیز به زودی به ایران بازمی‌گردد و کار خود را در پرسپولیس آغاز خواهد کرد.






منبع: ایسنا


۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن