تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819617935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال تغيير ميزباني جام‌ جهاني ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۱ق.ظ)
يک مقام فيفا خبر داد: احتمال تغيير ميزباني جام‌ جهاني ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ موج-يکي از مسوولان اجرايي فدراسيون جهاني فوتبال اعلام کرد در صورتي که فساد در پيشنهاد ميزباني روسيه و قطر براي ميزباني از دو دوره آتي جام جهاني اثبات شود، امتياز ميزبان از آن‌ها پس گرفته خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، دومنيکو اسکالا، رئيس کميته بازرسي فيفا اعتراف کرد: در صورتي که محرز شود تيم‌هاي پيشنهاد دهنده امتياز ميزباني روسيه و قطر از جام‌هاي جهاني 2018 و 2022 به فيفا رشوه داده‌اند، امتياز ميزباني از آن‌ها پس گرفته خواهد شد.
جنجال فساد در سيستم اداري فيفا پس از دستگيري 6 تن از اعضاي اجرايي ارشد اين سازمان، استعفاي سپ بلاتر و همچنين افشاگري‌هاي اخير جک وارنر، نايب رئيس پيشين فيفا که به عنوان متهم رديف اول فساد فدراسيون جهاني فوتبال شناخته مي‌شود به اوج رسيده است. اکنون جنجال‌ها وارد فاز جديدي شده‌اند و حول محور فساد در پروسه اعطاي ميزباني دو دوره بعدي جام جهاني و رشوه دادن روس‌ها و قطري‌ها به فيفاست.
اسکالا در اين خصوص به نشريه سوئيسي سونتاگ زيتونگ گفت: اگر مدارکي دال بر اين که روسيه و قطر به لطف دادن رشوه امتياز ميزباني گرفته‌اند، اين امتياز از آن‌ها سلب خواهد شد اما هنوز مدارکي که اين ادعا را ثابت کند در درست نداريم.
رئيس کميته بازرسي فيفا اولين مقام ارشد اين سازمان است که بحث لغو ميزباني روسيه و قطر از جام‌هاي جهاني 2018 و 2022 را مطرح مي‌کند. اين در حال است که اين روزها ادعاهايي مبني بر رشوه دادن مقامات فوتبال آفريقاي جنوبي به فيفا براي گرفتن امتياز ميزباني جام جهاني 2010 شنيده مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن