تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821000890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امشب رخ داد آتش‌سوزی در یکی از سالن‌های ورزشی مشهد/اطفای حریق با تلاش 30 آتش‌نشان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امشب رخ داد
آتش‌سوزی در یکی از سالن‌های ورزشی مشهد/اطفای حریق با تلاش 30 آتش‌نشان
آتش‌سوزی یک سالن ورزشی در میدان سعدآباد مشهد با تلاش مستمر و نفس‌گیر بیش از 30 آتش‌‌نشان مهار و اطفاء شد.

خبرگزاری فارس: آتش‌سوزی در یکی از سالن‌های ورزشی مشهد/اطفای حریق با تلاش 30 آتش‌نشان



به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد؛ این حادثه که امشب به دنبال آتش‌سوزی در قسمتی از سقف شیروانی یک سالن ورزشی واقع در میدان سعدآباد رخ داد، ضمن انتشار بوی نامطبوع حریق، ابر سیاهی از دود را تشکیل داد.

با اعلام این خبر به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مشهد، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره یک را به محل حادثه اعزام کرد.
به گفته افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی مشهد، به علت حساسیت حادثه، با درخواست کمک از سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مشهد بلافاصله بیش از 30  آتش‌نشان از چهار ایستگاه را به همراه 10 خودرو اطفای حریق سبک و سنگین به محل حادثه اعزام کرد.

سر آتشیار حسین صالح نظرآباد با بیان اینکه کانون حریق قسمتی از سقف شیروانی این سالن ورزشی بود، عنوان کرد : در بررسی‌های اولیه احتمال میرود اتصالی در سیم برق سبب رخداد این آتش‌سوزی شده باشد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان در کمتر از چهار دقیقه به محل آتش‌سوزی رسیدند و با شناسایی کانون آتش‌سوزی، توانستند با انجام عملیات به موقع و اقدامات اطفایی از گسترش بیشتر آن جلوگیری کنند.

نظرآباد با اشاره به حضور تعدادی ورزشکار در این سالن ورزشی اظهار کرد: ورزشکاران با رویت دود ناشی از حریق بلافاصله محل را ترک و از آتش‌نشانی درخواست کمک کردند.

وی با تاکید بر اینکه آتش‌نشانان با استفاده از نردبان هیدرولیک از روی شیروانی و در شرایط سخت اقدام به مهار و جلوگیری از سرایت آتش پیش از گسترش به دیگر قسمت‌های سقف شیروانی و سالن ورزشی پرداختند، یادآور شد: سرانجام آتش‌نشانان توانستند از گسترش آتش‌سوزی جلوگیری و آن را پس از تلاش مستمر و خستگی‌ناپذیر در دقایق اولیه کاملاً مهار و بعد از آن اقدام به عملیات لکه‌گیری و تخلیه دود کردند.

سرآتشیار نظرآباد در ارتباط با خسارات ناشی از این حادثه اظهار داشت: خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشت، اما خسارات مالی در پی داشت.

وی در پایان اضافه کرد: علت دقیق وقوع این آتش‌سوزی و میزان خسارت آن نیازمند بررسی‌های دقیق‌تر است. انتهای پیام/3138/ذ

94/03/17 - 23:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن