تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813088309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تورهاي گردشگري با ذائقه مردم طراحي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ خرداد ۱۳۹۴ (۲۰:۵۲ب.ظ)
رحماني موحد: تورهاي گردشگري با ذائقه مردم طراحي شود موج - شيراز - معاون گردشگري کشور گفت: تورهاي جديد گردشگري بايد متناسب با ذائقه و سليقه و گردشگران تعريف شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي رحماني موحد گفت : تاکنون تعريف تورها و به نوعي تورسازي در تهران انجام مي شد و استانها از اين تورها بهره مي بردند اما در حال حاضر بايد استانها به تعريف تور و بسته هاي جديد سفر اقدام و به ديگر استانها و حتي تهران توزيع کنند .
رحماني موحد با بيان اينکه اجراي تور براي يک تعدادي از جاذبه هاي گردشگري کشور بايد با کمي تغيير انجام شود، گفت: تورهاي گردشگري با تغيير نگاهي و تعريف جاذبه هاي جديد امکان پذير است .
معاون گردشگري کشور با بيان اينکه بايد مطالب بررسي شده در اين نشست هر چه زودتر در استان‌هاي حاضر در اين نشست اجرايي و عملياتي شود تصريح کرد: ‌تصميم‌هاي خروجي اين نشست قابليت اجرا دارند و بايد بستر آنها فراهم شود تا در بهبود وضعيت کنوني گردشگري و ايرانگردي کشور مؤثر باشد.
رحماني‌موحد با اشاره به اينکه حضور تمام فعالان حوزه گردشگري بخش خصوصي و دولتي بايد با جديت در اجراي اين تصميمات مشارکت فعال داشته باشند و زمينه اجراي اين برنامه‌ها را فراهم کنند بيان کرد:‌ بخشي از اين موارد مربوط به درون سازمان است و بخشي از موارد مرتبط با فراهم کردن زمينه اجراي اين تصميمات نيز به مشارکت جدي‌تر و بيشتر دستگاه‌هاي مرتبط با صنعت گردشگري کشور از جمله حمل و نقل، امداد، اماکن، امنيت گردشگران و غيره نيازمند است و اين موارد با دستگاه‌هاي مرتبط حل و فصل مي‌شود.
وي با بيان اينکه با توجه به مباحث مطرح شده در اين نشست چهار سرفصل اصلي در تدوين تقويم و بسته‌هاي جديد براي پنج استان فارس، اصفهان،‌ يزد،‌ چهارمحال و بختياري و کهگيلويه و بوير احمد و به طور منطقه‌اي تعريف مي‌شود اظهار داشت:‌ چهار جاذبه کليدي زيارت، طبيعت، فرهنگي تاريخي، آداب و رسوم بايد در بسته‌هاي گردشگري جديد پيش‌بيني شود و تلفيق اين موارد سبب رضايت تمام سليقه‌ها مي‌شود.
معاون گردشگري کشور با اشاره به اينکه اقليم نيز در تعريف اين بسته‌ها دخالت و تأثير دارد، گفت: بسته‌هاي سفر و تورهاي گردشگري بايد به گونه‌اي طراحي و تعريف شود که توزيع مناسب سفر در طول سال را در برداشته باشد نه اينکه بسته‌هاي سفر تنها براي فصول خاصي از سال تعريف شود.
رحماني‌موحد با بيان اينکه تعريف محورهاي مختلف، متنوع و داراي جاذبه‌هاي متعدد در تدوين بسته‌هاي گردشگري ضروري است، يادآور شد:‌ طولاني بودن محورها بدون داشتن جاذبه‌هاي گردشگري سبب خسته شدن گردشگران مي‌شود و بايد محورهاي گردشگري به گونه‌اي تعريف شود که در هر محور جاذبه‌هاي مختلفي پيش‌بيني شود.
وي از برگزاري جلسه‌اي تخصصي در راستاي اجرايي کردن تصميمات اين نشست هفته آينده در تهران خبر داد و تصريح کرد:‌ مديران ميراث فرهنگي استان‌هاي کشور و معاونان گردشگري آنها، رؤساي تشکل‌هاي گردشگري و فعالان اين حوزه در اين نشست حضور مي‌يابند و بايد بسته‌هاي قابل ارائه به گردشگران، محورها و مسيرهاي گردشگري، مسيرهاي جديد پيشنهادي و کاتالوگ و يا کليپ معرفي جاذبه‌هاي استان خود در حد ۲۵ تا ۳۰ ثانيه را همراه بياورند.
رحماني‌موحد بيان کرد: تا دو هفته آينده يک سري دفاتر به عنوان مجري و يک سري از دفاتر به عنوان پشتيبان تعريف مي‌شوند و تا پيش از ماه مبارک رمضان با همکاري تشکل‌ها و دفاتر اين پنج استان در جلسه‌اي تعيين مي‌شود و نحوه فعاليت‌ها در راستاي ساماندهي آنها انجام مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن