تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805537453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انريكه: به سه‌گانه فكر هم نمي‌كردم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: انريكه: به سه‌گانه فكر هم نمي‌كردم
بارسلونا با پيروزي سه بر يك برابر يوونتوس قهرماني در اروپا را جشن گرفت و سه‌گانه خود را تكميل كرد.
نویسنده : شیوا نوروزی 


بارسلونا با پيروزي سه بر يك برابر يوونتوس قهرماني در اروپا را جشن گرفت و سه‌گانه خود را تكميل كرد. آبي و اناري‌ها براي كسب اين افتخار تا آخرين دقيقه براي رسيدن به گل‌هاي بيشتر جنگيدند. راكيتيچ، مسي و نيمار گلزنان كاتالان‌ها در اين بازي بودند. اين پنجمين قهرماني اين تيم در ليگ قهرمانان بود. حال آنكه شاگردان انريكه پس از قهرماني در برلين، تنها تيم اروپايي هستند كه تاكنون دو بار سه‌گانه قهرماني(ليگ برتر، جام حذفي و ليگ قهرمانان) را به دست آورده‌اند. بارسايي‌ها اولين بار اين افتخار را سال 2009 با هدايت پپ گوارديولا كسب كردند و به اولين تيم اسپانيايي تبديل شدند كه در يك فصل تمام جام‌هاي موجود را كسب كرده است. حال آنكه راه‌راه‌پوشان كه پس از 12 سال به ديدار پاياني اروپا رسيده بودند باز هم دست‌شان به جام نرسيد.

  آقاي گل مشترك
مهاجم برزيلي و ستاره آرژانتيني بارسا به همراه كريس رونالدو عنوان بهترين گلزن اين فصل ليگ قهرمانان اروپا را در كنار هم به دست آوردند. گل نيمار در فينال، تعداد گل‌هاي زده او را در اين رقابت‌ها به عدد 10 رساند تا ستاره برزيلي به طور مشترك با ليونل مسي و رونالدو به عنوان بهترين گلزنان فصل 15- 2014 ليگ قهرمانان اروپا معرفي شوند. پس از فصل 07- 2006 كه كاكا به عنوان آقاي گلي رسيد اين اولين باري است كه نامي به غير رونالدو و مسي به اين عنوان مي‌رسد.

  باورم نمي‌شود
سرمربي بارسلونا پس از قهرماني تيمش اعتراف كرد كه در ابتداي فصل تصور كسب سه جام را هم نداشته است. لوئيز انريكه كه نمي‌توانست خوشحالي‌اش را پنهان كند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «از اين قهرماني بسيار خوشحال هستيم. در اين فصل با مشكلات زيادي روبه‌رو شديم اما اين پايان شيرين باعث مي‌شود تا همه اين لحظات سخت را فراموش كنيم. بازيكنان بسيار بزرگي در اختيار دارم كه هر كدام از آنها مي‌توانند سرنوشت‌ساز باشند. همه بازيكنان بارسلونا تنها به يك چيز فكر مي‌كنند و آن پيروزي است.»
 لوئيز انريكه به موفقيت تاريخي‌اش اشاره كرد: «باشگاه بارسلونا ارزش‌ها و معيارهاي خاص خود را دارد. مي‌خواهيم دل هواداران خود را شاد كنيم و در ديدار برابر يوونتوس نيز اين كار را انجام داديم. اين براي شصتمين بار بود كه روي نيمكت بارسلونا مي‌نشستم و توانستم پنجاهمين پيروزي خود را به دست آورم. سال تاريخي براي من بود. اصلاً فكر نمي‌كردم كه در نخستين سال حضورم در بارسلونا بتوانم سه‌گانه را به دست آورم. زوبي زارتا و رئيس باشگاه بارسلونا اطمينان داشتند كه من مي‌توانم مربي موفقي براي بارسلونا باشم و مي‌خواهم اين قهرماني را به آنها تبريك بگويم.» با اين حال سرمربي بارسا علاقه‌اي به صحبت در خصوص ادامه همكاري‌اش با بارسلونا نداشت: «مي‌خواهم از اين قهرماني لذت ببريم. نمي‌دانم كه آيا در بارسلونا باقي مي‌مانم يا خير. براي من هنوز چيزي روشن نشده است و بايد صبر بكنيم.»

  بي‌تجربگي جام را از ما گرفت
ماسيمو آلگري بي‌تجربگي را عامل شكست تيمش خواند. سرمربي يووه همچنين از تلاش شاگردانش تمجيد كرد: «يوونتوس فصل بسيار خوبي را پشت سر گذاشت. گل دومي كه بارسلونا به ثمر رساند ثابت كرد كه ما تيمي كم‌تجربه هستيم. بارسلونا در خط حمله مثلثي شگفت‌انگيز دارد. گل دوم بارسلونا نشان داد كه ما تيم كم‌تجربه‌اي هستيم. ديگر چه مي‌توانستيم انجام دهيم؟ مأموريت ما در فصل آينده اين است كه به جمع هشت تيم برتر فوتبال اروپا راه يابيم. اين باعث مي‌شود تا در فوتبال ايتاليا نيز همچنان يكه‌تازي كنيم.»

  اين جام تقديم به خانواده‌ام
نيمار كه علاوه بر قهرماني عنوان آقاي گلي را هم به دست آورده اين پيروزي شيرين را به خانواده‌اش تقديم كرد: «يوونتوس ستاره‌هاي بزرگي در اختيار دارد. اين تيم نشان داد كه تيم بزرگي است و با شايستگي به فينال راه يافته است، اما ما هم نشان داديم كه بايد قهرمان شويم. بارسلونا در اين ديدار سبك هميشگي خود را به نمايش گذاشت و شايسته پيروزي بود. مي‌خواهم از كادر فني و هم‌تيمي‌هايم تشكر كنم و اين پيروزي را به خانواده‌‌ام هديه مي‌كنم.»

  صدرنشيني ماتادورها
قهرماني بارسلونا پانزدهمين قهرماني تيم‌هاي اسپانيايي در تاريخ ليگ قهرمانان اروپا و پيش از آن جام باشگاه‌هاي اروپا است. پنجمين قهرماني كاتالان‌ها به همراه 10 قهرماني رئال‌مادريد ركورد اسپانيا را در قهرماني در مهم‌ترين تورنمنت باشگاهي فوتبال جهان  است.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن