تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821037324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه شهر قزوین از شمال اجتناب‌ناپذیر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: توسعه شهر قزوین از شمال اجتناب‌ناپذیر است استان‌ها > قزوین -
به گزارش خبرآنلاین به نقل از مهر نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: به دلیل محدودیت‌های جغرافیایی توسعه شهر قزوین تنها از بخش شمالی ممکن است و وجود اتوبان در محدوده‌ی شهر نیز نباید مانعی برای توسعه شهر باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: به دلیل محدودیت‌های جغرافیایی توسعه شهر قزوین تنها از بخش شمالی ممکن است و وجود اتوبان در محدوده‌ی شهر نیز نباید مانعی برای توسعه شهر باشد.
به گزارش مهر، علی فرخزاد در جلسه‌ی شورای شهر با تاکید بر ضرورت توسعه شهر قزوین و اشاره به عدم تصویب طرح جامع قزوین در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور، اظهار داشت: قزوین برای توسعه راهی جز اجرای برنامه‌های عمرانی در قسمت شمال ندارد و طرح جامع کنونی شهر، با شناخت کامل از ظرفیت‌ها و ویژگی‌های شهری صورت گرفته است.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: متاسفانه افرادی در سطح کلان، برای شهر قزوین تصمیم می‌گیرند که قزوین را در حوزه مسایل تئوری مورد بررسی قرار داده‌اند و در بطن جامعه و بافت شهری حضور نداشته‌اند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین تصریح کرد: شمال اتوبان قابلیت حذف از شهر قزوین را ندارد زیرا حقوق مکتسبه‌ای که برای بخش دولتی و خصوصی به ویژه تعاونی‌های مسکن در بالای اتوبان از سال‌ها قبل شکل گرفته و ایجاد شده و پروژه‌های مختلف سرمایه‌گذاری که احداث شده و در حال شکل‌گیری هستند، همگی ضرورت توسعه شهر به سمت شمال را تایید می‌کند.
فرخزاد افزود: مجموعه دستگاه‌های تاثیرگذار استان با مدیریت استاندار محترم، باید برای رسیدن قزوین به حقوق مسلم خود در بالای اتوبان و تصویب طرح جامع یک صدا باشند و اینکه شمال اتوبان و یا اجرای طرح شهید انصاری شرقی در طرح جامع باشند، امری بدیهی است و به بحث و بررسی و برگزاری جلسات متعدد در داخل و خارج استان، ندارد.
این عضو شورا با اشاره به بلاتکلیفی مردم که ناشی از نیمه تمام ماندن برخی پروژه‌های مهم شهری در بافت فرسوده و بروز اتفاقات ناگواری که در چند وقت اخیر شاهد آن بودیم، گفت: بلاتکلیفی مردم در بالای اتوبان، شهید انصاری شرقی و ورودی‌ها بسیار نگران‌کننده است و اگر خدای ناکرده باز هم شاهد بروز خسارات مالی و جانی دیگری باشیم، معلوم نیست چه افراد و دستگاه‌هایی پاسخگو خواهند بود.
وی همچنین از وضعیت فعلی باغ ویلاها و اینکه نمی‌توان برای ساماندهی وضعیت موجود اقدام مناسبی انجام داد انتقاد کرد و اظهار داشت: حدود یک هزار و 100 نفر برای ساماندهی باغ ویلا ثبت‌نام کردند و در کنار آن 700 حکم تخریب صادر شده است.
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر قزوین بیان کرد: ورودی‌های شهر قزوین زمانی ساماندهی شده و طرحی مناسب و ایده‌آل برای آنها اجرایی می‌شود که طرح جامع فعلی توجه ویژه‌ای به آنها داشته باشد و این مهم در طرح پیش‌بینی شده، ولی باید امکان اجرای آن را فراهم کرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: بسیاری از پروژه‌های بلاتکلیف شهر قزوین با تعامل و مشخص کردن راهکار در درون استان حل و فصل می‌شود و نیازی به تصمیم‌گیری و حل مشکلات مربوط در سطح کلان نیست.    



یکشنبه 17 خرداد 1394 - 21:13:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن