تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820989399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمان‌پرست: لهستاني‌ها واقعا ترسيده بودند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ خرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۱۹ب.ظ)
ليگ جهاني واليبال ۲۰۱۵ مهمان‌پرست: لهستاني‌ها واقعا ترسيده بودند موج - سفير ايران در لهستان گفت: بازيکنان ايران برابر لهستان به شکلي بازي کردند که تيم حريف واقعا ترسيده بود.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از سايت فدراسيون واليبال، رامين مهمان‌پرست در مورد دومين شکست تيم ملي واليبال ايران در ليگ جهاني واليبال اظهار داشت: شاهد بازي‌هاي خوبي در دو روز گذشته از سوي دو تيم ايران و لهستان بوديم و بچه‌هاي تيم ايران تلاش خودشان را کردند.
وي با بيان اينکه تيم ايران به خوبي توانست قدرت خود را به ميزبان اين رقابت‌ها نشان دهد، افزود: بايد قبول کنيم که مسابقات بيرون از خانه سخت هستند. تيم ايران برابر قهرمان جهان و در فضايي مانند سالن اين مسابقات که فشار روحي و رواني زيادي به بازيکنان مهمان وارد مي شود، بازي کرد.
سفير ايران در لهستان با يادآوري تلاش تيم ايران گفت: بازيکنان به گونه‌اي بازي کردند که لهستاني‌ها واقعا ترسيدند. من يقين دارم که تيم ايران رفته رفته بهتر خواهد شد. اميدوارم در روسيه نيز عملکرد خوبي داشته باشند تا در 6 مسابقه خانگي 6 پيروزي سه امتيازي نيز کسب کنند.
مهمان‌پرست در پايان گفت: دوست داشتيم در مراسمي در خدمت تيم ملي واليبال باشيم، اما برنامه آنان بسيار فشرده است. براي نمايندگان ايران در ليگ جهاني آرزوي موفقيت مي‌کنم.
تيم ملي واليبال ايران در مدت حضور خود در لهستان دو بار به مصاف ملي‌پوشان اين کشور در چارچوب هفته چهارم ليگ جهاني رفت که در مسابقه نخست سه بر يک و در ديدار دوم سه بر دو مغلوب اين تيم شد. ملي پوشان ايران صبح فردا (دوشنبه) لهستان را به مقصد کازان روسيه ترک مي‌کنند تا روزهاي شنبه و يکشنبه 23 و 24 خردادماه در سالن سي وي سنت پترزبورگ کازان به مصاف قهرمان المپيک بروند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن