تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821085915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رجب‌زاده:این قهرمانی خیلی بیشتر لذت داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رجب‌زاده:این قهرمانی خیلی بیشتر لذت داشت
مهدی رجب‌زاده کاپیتان ذوب‌آهن اصفهان عنوان کرد بالا بردن کاپ قهرمانی جام‌حذفی به عنوان کاپیتان برای او لذت خاصی داشت.

رجب‌زاده به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من در این فصل 4 گل در جام‌حذفی، 4 گل در لیگ به ثمر رساندم و 11 پاس گل در لیگ و 7 پاس گل هم در جام‌حذفی داده ام. فکر می‌ کنم در حال حاضر هنوز از لحاظ بدنی آماده باشم تا فصل آینده را هم به عنوان بازیکن در خدمت ذوب باشم هر چند که مربیگری را خیلی دوست دارم و بعدا دنبالش خواهم رفت.

تجربه دومین قهرمانی در جام‌حذفی
خدا شکر که بازی فینال به سود ذوب‌آهن تمام شد، بازیکنان ما تلاش خودشان را کردند. من هم به عنوان عضو کوچک این مجموعه توانستم با یک گل و دو پاس گل تاثیری در این برد داشته باشم. من تا به حال با فجرسپاسی هم به قهرمانی جام‌حذفی رسیده بودم. اما آن زمان سومین فصل حضور من در مسابقات لیگ بود هنوز جوان بودم، ازدواج هم نکرده بودم. هر چند که آن قهرمانی لذت خودش را داشت. الان که پا به سن گذاشته ام و با تجربه تر شده ام به عنوان کاپیتان ذوب‌آهن خیلی قهرمانی به من چسبید.

احساس غرور خاصی داشتم
خدا را شکر برخلاف دوره های گذشته جشن قهرمانی ذوب‌آهن بسیار با نظم برگزار شد، امیدوارم که از این به بعد هم همین طور باشد. لذتش برای من زمانی بود که خواستم کاپ را بالا ببرم. قاسم حدادی فر را هم صدا کردم، واقعا حس غیرقابل وصفی داشتم. به من احساس غرور خاصی دست داد.

تجربه از دست دادن جام به خاطر بازی های آسیایی را دارم
من اصلا نمی‌ خواهم در مورد اینکه بازیکنان نفت پس از دیدار فینال عنوان کردند، خسته بودند حرفی بزنم. به عقیده من تیم ما با اقتدار برنده بازی شد ضمن اینکه داور یک گل تبریزی را هم نگرفت و به ضرر ما سوت زد. البته من قبل از این بازی هم گفته بودم که ممکن است بازی های آسیایی نفت به ضرر ما شود یا به سود تمام تمام شود. به ضرر ما شود از این بابت که آنها در کوران مسابقات بودند و به نفع ما شود از این بابت که آنها خسته مسافرت و بازی ها هستند. البته باید بدانیم که آنها در دیدار گذشته 5 گل از ما دریافت کرده بودند که این می‌ توانست خودش انگیزه نفتی ها را بالا ببرد. ما که مقابل آنها بازی می‌ کردیم دیدیم که نفتی ها اصلا خسته نبودند. به عقیده ما دروازه‌بانمان مظاهری، فوق العاده بود که توانست یک ضربه سر و یک شوت فوق العاده را مهار کند. البته یک پرانتز هم باید باز کنم. من خودم تجربه این را دارم که به خاطر خستگی بازی های آسیایی جام‌حذفی را واگذار کنیم. ما با مس کرمان بازی کردیم، بعد هم مراسم حج را به جای آوردیم و یک روز قبل از بازی با پرسپولیس به تهران برگشتیم، ما آنقدر خسته بودیم که توان بازی کردن نداشتیم و در زمین راه می‌ رفتیم. 2 گل هم دریافت کردیم.

امیدوارم تجربه خوب آسیایی را تکرار کنیم
به عقیده من حفظ کردن جایگاه تیم قهرمان سخت تر از این است که بخواهید که به این جایگاه دست پیدا کنید. قطعا آقای آذری با تدابیر و دور اندیشی که دارد می‌ تواند ذوب‌آهن را در شرایط خوب حفظ کند. البته بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند، ما کادرفنی بسیار خوبی داریم که توانسته اند افکارشان را به بازیکنان القا کنند. ما فصل آینده کار بسیار سختی داریم چون علاوه در لیگ باید در آسیا هم به میدان برویم. ما تجربه خوبی با ذوب‌آهن در آسیا داریم، امیدوارم که بتوانیم آن را تکرار کنیم.

شاید کارلوس در تیم دیگری نتواند مثل ذوب‌آهن کار کند
اول باید راجع به بحث قیمت بازیکنان بگویم همه جای دنیا رسم بر این منوال است که وقتی باشگاهی مبلغ بیشتری را پیشنهاد می‌ کند، بازیکن خودش تیمش را انتخاب کند. این یک استراتژی است که هر باشگاهی باید تعیین کند، چه مبلغی می‌ تواند به بازیکنانش پرداخت کند چون گاهی در بازار نقل و انتقالات این اتفاق می‌ افتد که به دلیل این رقابت ها بازیکنان با ارقام نجومی جابجا می‌ شوند که به عقیده من هنوز بازیکنی نیامده که بخواهد چنین ارقامی را بگیرد. کارلوس بازیکن بسیار خوبی است و برای ذوب‌آهن هم بسیار زحمت کشیده است اما اگر جلوی او گرفته نشود بازیکنان دیگر هم انتظار دارند ضمن اینکه او باید یادش باشد اگر به تیم دیگری برود، ممکن است به اندازه ذوب‌آهن در آنجا جا نیافتد.

هواداران ذوب‌آهن من را غافلگیر کردند
من از مجموع باشگاه و هواداران خونگرم و پرتعداد ذوب‌آهن متشکرم. وقتی که ما در بازی فینال وارد ورزشگاه تختی شدیم، من از حضور پرتعداد آنها متعجب شدم. حدود 6هزار تماشاگر به استادیوم آمده بودند که من با دیدن آن صحنه انگیزه ام چند برابر شد و کیف کردم. مجموعه ذوب‌آهن و آقای آذری ا مسال تحت فشار و با وجود شرایط سخت کار کردند که منجر به قهرمانی شد. از حمایت های آقای سعدمحمدی که بدهی بازیکنان فصل گذشته را مشکلات موجود را به همراه آقای آذری حل کرد، سپاسگزارم و همچنین حمایت های آقای محمدرضایی رئیس هیات مدیره من به آن ها روزهایی پر از افتخار را نوید می‌ دهم. همین طور هم یک خسته نباشید می‌ خواهم به اصحاب رسانه بگویم برای تمام روزهایی که حمایت کردند، حاشیه درست کردند و در کنار تیم بودند.


16:02 1394/03/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن