تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820290941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح خط دوم آبرسانی به شیراز از سد درودزن در اولویت قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون امور عمرانی استانداری فارس: طرح خط دوم آبرسانی به شیراز از سد درودزن در اولویت قرار دارد خبرگزای پانا: معاون امور عمرانی استانداری فارس با تاكید بر اینكه طرح آبرسانی از سد درودزن به شیراز یكی از اولویتهای اول طرحهای عمرانی استان است گفت: طبق روال سفرهای استانی دولت تدبیر و امید پروژه های ملی كه دو سال آخر اتمامشان است در اولویت قرار می گیرند.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۷ خرداد ساعت 15:35

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، مهندس خلیل رضاییان هنگام بازدید از طرح آبرسانی از سد درودزن به شیراز افزود: بر اساس این تعریف تعداد محدودی از طرحهای عمرانی استان در این دسته قرار می گیرند كه یكی از این طرحها آبرسانی به شیراز است.
معاون امور عمرانی استانداری فارس اضافه كرد: دلایل عمده قرارگیری این طرح در اولویتهای عمرانی استان یكی مشكل تامین آب كلان شهر شیراز و دیگر ی ظرفیت بالای كارفرما، مشاور و پیمانكار طرح در اجرای پروژه است.
رضائیان علاوه بر این طرح به طرحهای دیگر اولویت دار دولت تدبیر و امیددرفارس اشاره كرد و گفت: طرح آبرسانی به داراب و زرین دشت از سد رودبال، خط 1 متر و شیراز و ورزشگاه میانرود از دیگر طرحهای اولویت دار هستند.
مهندس دهقانی مدیرعامل آب منطقه ای فارس كه در این بازدید حضور داشت گفت: در شركت آب منطقه ای طرح آبرسانی از سد درودزن به شیراز بعنوان طرح ویژه نگاه می شود و اولویت اول است.
وی افزود تمام تلاش مدیریت شركت و همکاران این است كه با تامین منابع مالی از تمامی ظرفیتهای موجود استفاده شود و طرح تا دهه فجر سال 1395 آماده بهره برداری گردد.
مهندس دهقانی به پیمانكاران و مشاور طرح تاكید كرد تمام تلاش فنی و مهندسی خود را برای هر چه سریعتر به بهره برداری رساندن طرح بكار گیرند و از هیچ امكانات فنی مهندسی خود در این راه دریغ نكنند.
مهندس نوذر جلالی سرپرست معاونت طرح و توسعه شركت آب منطقه ای فارس به مشخصات فنی طرح اشاره كرد و گفت: این طرح به منظور تامین و انتقال 3 متر مكعب در ثانیه آب شرب شیراز از سد درودزن در حال احداث است و شامل 77 كیلومتر خط انتقال با لوله های فولادی به اقطار 1400 تا 1800 میلیمتر، تصفیه خانه به ظرفیت 3 متر مكعب در ثانیه، تلمبه خانه به ظرفیت 3 متر، تونل عبور خط لوله و جاده سرویس به طول 4200 متر و قطر تونل 8/4 متر و احداث 3 مخزن ذخیره آب بتنی به ظرفیت هركدام 20 هزار متر مكعب در سه نقطه طرح است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن