تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819504798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون اداری مالی شهردار بروجرد مطرح کرد طلب 17 میلیارد تومانی شهرداری بروجرد از ادارات شهرستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون اداری مالی شهردار بروجرد مطرح کرد
طلب 17 میلیارد تومانی شهرداری بروجرد از ادارات شهرستان
معاون اداری مالی شهردار بروجرد گفت: شهرداری این شهرستان حدود 17 میلیارد تومان از نهادها و ادارات دولتی طلب دارد.

خبرگزاری فارس: طلب 17 میلیارد تومانی شهرداری بروجرد از ادارات شهرستان



به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، محسن یارمحمدی عصر امروز در جلسه بررسی موانع و راهکارهای افزایش درآمد شهرداری اظهار کرد: در صورت وصول این مطالبات بخش قابل ملاحظه‌ای از مشکلاتی نظیر حقوق معوقه کارکنان به خودی خود برطرف می‌شود.

 وی با اشاره به حقوق معوقه ماه‎های فروردین و اردیبهشت سال جاری نیروهای شهرداری، افزود: نباید این را به معنای مشکلی حاد در شهرداری بروجرد تلقی کرد، چراکه بسیاری از شهرداری‏‌های کشور با مشکلات اینچنینی مواجه بوده و معوقات حقوق آنها گاه به بیش از چهار ماه نیز می‏‌رسد.

معاون اداری مالی شهردار بروجرد با اشاره به کاهش شدید منابع درآمدی شهرداری بروجرد در سال جاری، ادامه داد: این نهاد همواره در راستای افزایش درآمد تلاش می‎کند.

یارمحمدی یکی از عوامل بروز اینگونه مشکلات را کاسته شدن از حجم صدور پروانه‎های ساختمانی دانست و تاکید کرد: شهرداری به منظور رفع بخشی از مشکلات خود سه خواسته اصلی را از مسئولان امر مطالبه می‎کند.

وی با اشاره به پرونده‎های ارجاعی به کمیسیون ماده 100 در خصوص تخلفاتی نظیر ساخت و ساز در ارتفاع، تغییر پیلوت به واحد مسکونی و موارد اینچنینی ادامه داد: در مواردی با وجود رأی این کمیسیون مبنی بر تخریب ساخت و ساز غیر مجاز، این اقدام صورت نمی‌گیرد و در این میان حقوق شهرداری تضییع می‏‌شود.

این مسئول از وجود 200 تا 250 نیروی شهرداری در آستانه بازنشستگی و برخورداری از سهم چهار درصد مشاغل سخت و زیان‌آور خبر داد و افزود: پرداخت سهم یاد شده، هر نیروی در آستانه بازنشستگی 20 تا 30 میلیون تومان هزینه دارد که مجموع ریالی قابل پرداخت برای این منظور رقم قابل توجهی بوده و در شرایط کنونی از توان شهرداری خارج است.

یارمحمدی تاکید کرد: با احتساب مبلغ تقریبی 50 میلیون تومانی به ازای پرداخت حق سنوات و سهم چهار درصد بازنشستگی افراد مشمول استفاده از این سهم در مجموع بازنشستگی 200 نیروی این سازمان حدود 20 میلیارد تومان هزینه دارد.

انتهای پیام/85013/غ20

94/03/17 - 15:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن