تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809886183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جراحی پلاستیک روی هیوندای سانتافه+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: جراحی پلاستیک روی هیوندای سانتافه+تصاویر
در محدوده قدرتی این شاسی بلند آسیایی یک پیشرانه جدید دیزلی 2 لیتری دیزلی e-VGT و یک موتور 2.2 لیتری دیزلی e-VGT به خدمت گرفته خواهند شد که موتور 2 لیتری دیزلی با حجم دقیق 1995 سی سی و تنها با مصرف سوخت 13.8 لیتری سوخت در شهر و 7.2 لیتری در بزرگراه، حداکثر 183 اسب بخار قدرت و 402 نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند.
گروه خواندنی های نامه نیوز - هیوندای پس از چندین ماه انتظار، بالاخره اقدام به معرفی نسخه فیس لیفت شاسی بلند نام آشنای سانتافه ( Santa Fe ) با چهره‌ای بهبود یافته و پیشرانه‌هایی جدید و متنوع کرد.


جراحی پلاستیک روی هیوندای سانتافه



برای شروع خوب است بدانید که نسخه فیس لیفت سانتافه به سیستم‌های ایمنی جدیدی به صورت استاندارد مجهز شده که قبلا از آن‌ها در این شاسی بلند هیوندای خبری نبود و آن‌ها هم سیستم‌هایی نظیر سیستم ایمنی خودکار بزرگراه، سیستم ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل هوشمند و پیشرفته‌تر و در آخر هم سیستم تشخیص و هشدار نقاط کور در جاده هستند که بر روی این محصول به خدمت گرفته شده‌اند.


جراحی پلاستیک روی هیوندای سانتافه



از مزایای فیس لیفت شدن این خودرو در طراحی ظاهری می‌توان گفت که در قسمت جلویی اتومبیل جلوپنجره‌ای جدید با ستون‌های افقی کمتر ولی قطورتر استفاده شده و چراغ‌های اصلی پیشانی هم با حفظ قاب اصلی خود، به چراغ‌های مخصوص روز و لامپ‌های روشنایی و سکن LED مجهز شده و طراحی اجزا داخلی آن هم تغییر کرده و بهتر از قبل شده است. مجموعه سپر هم به طور کلی عوض شده است و در قسمت میانی آن ورودی جدید قالب گیری شده و مه شکن‌های اطراف آن هم با قابی جدید و شکل و شمایلی جدید سر جای خود نصب شده‌اند.


جراحی پلاستیک روی هیوندای سانتافه



فرم شاسی هم در نیم تنه عقب بروزرسانی شده و پنجره درها بزرگ‌تر از قبل در نظر گرفته شده‌اند، ولی در عوض شیشه انتهایی پشت پنجره درب عقب، کوچک‌تر از قبل طراحی شده است. در عقب خودرو هم به تابعیت از سیاست‌های هیوندای تغییرات زیادی را تجربه کرده که در این قسمت اسپویلر جدید با خروجی‌های کنار هم قرار گرفته در زیر سپر را مشاهده می‌کنید که اگر اگزوزهای آن مثل نسخه اصلی در دو طرف سپر و با شکل قبلی خود قرار می‌گرفتند، نمای عقبی این خودرو بیش از پیش جذاب می‌شد، ولی طراحان خواسته‌اند که طراحی جدیدی را ارائه کرده باشند. با نگاهی اجمالی به طراحی داخل کابین هم متوجه خواهید شد که این بخش دست نخورده باقی مانده است.


جراحی پلاستیک روی هیوندای سانتافه



در محدوده قدرتی این شاسی بلند آسیایی هم یک پیشرانه جدید دیزلی 2 لیتری دیزلی e-VGT و یک موتور 2.2 لیتری دیزلی e-VGT به خدمت گرفته خواهند شد که موتور 2 لیتری دیزلی با حجم دقیق 1995 سی سی و تنها با مصرف سوخت 13.8 لیتری سوخت در شهر و 7.2 لیتری در بزرگراه، حداکثر 183 اسب بخار قدرت و 402 نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند.


جراحی پلاستیک روی هیوندای سانتافه



پیشرانه 2199 سی سی دوم هم در دور موتور 1750 الی 2750 دور بر دقیقه حداکثر 199 اسب بخار قدرت و نهایتا 441 نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند که در قبال تولید چنین قدرتی، پیشرانه اصلی خودرو در هر صد کیلومتر مسافت پیموده شده شهری حدودا 13.5 لیتر و در هر صد کیلومتر رانندگی در بزرگراه هم حدود 7.4 لیتر سوخت را مصرف می‌کند که هر دو با یک جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته عرضه می‌شوند.


جراحی پلاستیک روی هیوندای سانتافه



علاوه بر این‌ها و از پیش تعیین شده هم موتورهای 2.4 لیتری GDI، 2 لیتری شش سیلندر V شکل توربو و یک موتور 3.3 لیتری هستند که بر روی این خودرو و در کنار دو پیشرانه دیزلی جدید به درخواست مشتری نصب می‌شوند. در خصوص نسخه پلاگین هیبریدی سانتافه هم هیوندای اعلام کرده که در ماه اول سال آینده میلادی این محصول را در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد.




۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن