تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798033380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش ویژه: کاپیتان‌های تیم‌ملی بعد از نکونام


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گزارش ویژه: کاپیتان‌های تیم‌ملی بعد از نکونام
کاپیتان اول تیم‌ملی بعد از خداحافظی جواد نکونام، آندرانیک تیموریان است. این مساله قطعی است اما 8 مرد می‌ توانند گزینه کاپیتانی تیم‌ملی باشند.

به گزارش "ورزش سه"، این 8نفر از حیث قدمت دوره زمانی حضور در تیم‌ملی، تعداد بازی ملی و سن و سال شایستگی کاپیتانی در تیم‌ملی را دارند. این مردان؛ آندرانیک تیموریان، جلال حسینی، مسعود شجاعی، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، احسان حاج‌صفی، خسرو حیدری و کریم انصاری‌فرد هستند. (ممکن است در اردوهای اخیر، برخی از نفرات خط بخورند چنانچه در اردوی آخرمان امیرحسین صادقی خط خورده است!

* تعداد بازی ملی
در این عرصه به ترتیب جلال حسینی 96، آندرانیک تیموریان 90، احسان حاج‌صفی 67، مسعود شجاعی 60، خسرو حیدری 55، کریم انصاری‌فرد 46، امیرحسین صادقی 20 و هاشم بیک‌زاده 19 بازی ملی دارند.





* قدمت حضور
آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی و امیرحسین صادقی بازماندگان جام‌جهانی 2006 هستند و 5 نفر دیگر بعد از جام‌جهانی به تیم‌ملی اضافه شدند که براین اساس جلال حسینی در فروردین سال 86، هاشم بیک‌زاده در خرداد سال 86، حاج‌صفی در اردیبهشت 87، خسرو حیدری در فروردین 88 و کریم انصاری‌فرد در تیرماه 88 برای اولین بار پیراهن تیم‌ملی را برتن کردند.





* سن و سال
بین نفرات فوق، امیرحسین صادقی و جلال حسینی متولد سال 1360، آندرانیک تیموریان متولد سال 1361، بیک‌زاده و خسرو حیدری متولد سال 1362، مسعود شجاعی متولد سال 1363، حاج‌صفی متولد سال 1368، کریم انصاری‌فرد متولد سال 1369 هستند.





* بیلان عملکرد
به ترتیب تعداد بازی ملی، جلال حسینی 96 بازی ملی داشته، 6 گل زده و 2 اخطار گرفته است. آندو 90 بازی ملی، 9 گل زده، 23 کارت زرد و یک کارت قرمز گرفته است. حاج‌صفی 67 بازی ملی و 4 گل زده دارد و 7 کارت هم گرفته است. شجاعی در 60 بازی ملی 6 گل زده، 13 کارت زرد و یک کارت قرمز گرفته است. خسرو حیدری 55 بازی کرده، گل نزده و 2 اخطار گرفته است. کریم انصاری‌فرد در 46 بازی 9 گل زده و 8 کارت گرفته است، صادقی در 20 بازی، یک گل زده و 4 کارت زرد گرفته و یک بار اخراج شده و بیک‌زاده هم در 19 بازی ملی، یک گل زده و 3 کارت زرد گرفته است.





* ثبات در سالیان ملی
امیرحسین صادقی در 16 بازی از 20 بازی ملی اش یار ثابت بوده است و کریم انصاری‌فرد در 24 بازی از 46 بازی ملی، بیک‌زاده در 18 بازی از 19 بازی ملی، حاج‌صفی در 51 بازی از 67 میدانش، جلال حسینی در 94 بازی از 96 نبردش، حیدری در 42 بازی از 55 دیدارش، مسعود شجاعی در 47 دیدار از 60 بازی و آندو در 82 بازی از 90 مسابقه اش یار ثابت بوده اند.





با این اوصاف و در مجموع عملکرد به نظر می‌ رسد که به ترتیب آندرانیک تیموریان، جلال حسینی، مسعود شجاعی و امیرحسین صادقی گزینه های اول تا چهارم کاپیتانی تیم‌ملی هستند و خسرو حیدری، بیک‌زاده، حاج‌صفی و انصاری‌فرد در صورت حضور در میدان شایسته کاپیتانی در صورت حضور در میدان و غیبت گزینه های بالاتر از خود هستند.


12:40 1394/03/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن