تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819142597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غمخوار: در اسپانیا مدیر پرسپولیس شدم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: غمخوار: در اسپانیا مدیر پرسپولیس شدم
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس معتقد است از همان ابتدا شیوه مزایده و واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شکست خورده بود.

به گزارش"ورزش سه"، اکبر غمخواررییس هیئت مدیره باشگاه صبا در رابطه با مزایده تیم صبا و وضعیت سرمربی این تیم گفت: هر واگذاری چند مرحله دارد و ما هنوز در اولین مرحله آن یعنی کارشناسی به سر می بریم، چون پروسه مزایده ممکن زمان بر باشد برای جلوگیری از اتلاف وقت و عقب نماندن از تیم های دیگر،از آقای جهانبینی مدیرعامل تیم خواستیم، به مانند سابق به کارهای خود بپردازد تا از برنامه های خود عقب نماند، در مورد سرمربی هم، در حال حاضر از آقای تارتار برنامه خواسته شده و در حال حاضر ایشان سرمربی تیم هستند.

وی در رابطه با عدم توفیق در واگذاری دو تیم اصلی پایتخت گفت: بنده از همان اول هم با شیوه مزایده مخالف بودم، به نظر من روش های مترقی تری هم وجود داشت و هواداران و پیکسوت ها می توانستند سهامداران این باشگاه باشند. در اقتصاد سه مدل وجود دارد، اول دولتی، دوم خصوصی و سوم تعاونی و الگویی که برای واگذاری این دو باشگاه مدنظر من بود تعاونی بود که بخش کثیری بیایند و بصورت تعاونی کار را ادامه بدهند، حسن این سیستم این است که بخش کثیری در تصمیم گیری ها دخیل هستند و تنها یک نفر نمی تواند هر تصمیمی که بخواهد بگیرد.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در رابطه با نافرجام ماندن واگذاری این تیم ادامه داد: بهرحال در این مورد قانون کاملا صراحت دارد که این دو باشگاه باید واگذار شوند و وزارت ورزش موظف است این دو باشگاه را واگذار کند، اما با اتفاقاتی افتاد فقط می توان گفت یک سال دیگر را از دست دادند و احتمالا بر مشکلات این تیم ها افزوده شود.

وی در رابطه با وضعیت این دو تیم در سال آینده گفت: بهرحال در این مورد یک بخش مربوط به قانون است و قانون هم می گوید که این دو باشگاه باید واگذار شوند، باید ببینیم وزارت ورزش در این زمینه چه می خواهد بکند، بخش دیگر ترکیبی است که به عنوان اعضای هیات مدیره باید در باشگاه باشند، آنها باید کارا باشند و برای تیم مثمر ثمر باشند و بخش سوم هم مدیرعامل است که وقتی سرکار می آید باید بداند چطور می تواند هزینه کند و تیم را پیش ببرد که در این صورت باید تکلیف بدهی ها مشخص شود.

غمخوار درباره سالگرد مدیرعاملی خود در باشگاه پرسپولیس که در خرداد ماه سال 81 اتفاق افتاد گفت: آن موقع من ایران نبودم و یکی از خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی در مادرید با من صحبت کرد و گفت درجریان هستید که مدیرعامل پرسپولیس شده اید و من هم گفتم نه چون واقعا نمی دانستم این حکم به نام من صادر شده است و بعد از آن هم دو سال در خدمت تیم پرسپولیس بودم.

وی در پایان راجع به تصمیمات گرفته شده توسط وی همچون قطع همکاری با علی پروین در سال دوم مدیرعاملی در این باشگاه گفت: من هنوز هم فکر می کنم هرتصمیمی در آن سال ها برای این تیم گرفتم درست بود و اگر بازهم برگردیم عقب همان تصمیمات را می گیرم، البته ناگفته نماند که ما با آقای پروین قطع همکاری نکردیم بلکه ایشان در آن مقطع تمایل نداشتند با ما همکاری کنند.


12:50 1394/03/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن