تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821114717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بایرامی: اشتباهی به من گفتند 3 کارته هستم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بایرامی: اشتباهی به من گفتند 3 کارته هستم
مهاجم سرخپوشان تبریز که از نیم فصل دوم به این تیم اضافه شد، دوست دارد هر چه زودتر تکلیف باشگاه تراکتورسازی مشخص شود تا او نیز بتواند یک تصمیم درست برای فصل آینده اش بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد بایرامی در همین باره گفت: تکلیف ما هنوز مشخص نشده، باشگاه باید زود با بازیکنان صحبت کند اما تا به الان هیچ صحبتی با من انجام نشده.

او در مورد اینکه قصد ماندن در تراکتورسازی را دارد یا ترک این تیم را ادامه داد: به شخصه از صمیم قلب دوست دارم در تراکتورسازی بمانم ولی در حالی که ماندنم در این تیم به فوتبالم ضربه نزند. امیدوارم تراکتور این هفته تکلیف ما را مشخص کند. پیشنهادهایی دارم ولی به احترام تراکتور فعلا به آنها فکر نمی‌ کنم.

مهاجم سرخپوشان تبریز که محرومیتش در بازی فینال با نفت‌تهران به اشتباه اعلام شده بود و از این قضیه شاکی است در این باره نظرش را اینگونه بیان کرد: واقعا برای کسانی که با یک اشتباه به من گفتند 3 کارته هستم در حالی که برای بازی آخر سه کارته نبودم، متاسفم. با اشتباه مسوولین این اتفاق افتاده و به همین دلیل در فینال لیگ‌برتر از روی سکوها بازی تیمم را تماشا کردم.

این بازیکن با اشاره به اینکه دوست دارد تونی اولیویرا در تراکتورسازی ماندگار شود، ادامه داد: امیدوارم آقای تونی را نگه دارند چون او بهترین گزینه است و همین که مردم دوستش دارند. با وجود اینکه به من بازی نداد اما شخصا دوستش دارم و اینجا باید به نظر مردم احترام گذاشت نه شخص من.

بایرامی در پایان تاکید می‌ کند که دوست دارد کنار تراکتورسازان بماند، مهاجم جوان این تیم در همین مورد افزود: باز هم تکرار می‌ کنم. شخصا دوست دارم در تراکتور بمانم ولی همه چیز بستگی به شرایطی دارد که پیش می‌ آید.


12:27 1394/03/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن