تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820223154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امکان برگزاری مجدد بازی پلی آف نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: امکان برگزاری مجدد بازی پلی آف نیست
دبیر کل فدراسیون فوتبال ادعا می کند که نباید ماجرای تبریز در هفته آخر لیگ را با ماجرای مس کرمان مقایسه کرد.

علیرضا اسدی به خبرنگار "ورزش سه" گفت که در ماجرای هفته آخر لیگ برتر اشتباهات سهوی صورت گرفته است اما در لیگ یک اشتباهات عمدی صورت گرفته است.

ماجرای تبریز و لیگ یک را مقایسه کنید
اصلا نمی شود این دو موضوع را با هم مقایسه کرد و کار درستی نیست. در تبریز یک اشتباه سهوی اتفاق افتاد و واقعا ماجرا تقصیر کسی نبود اما اتفاق های مس کرمان ماجرا عمدی بود و این مساله به ما ثابت شده است. به همین دلیل است که من می گویم نمی شود این 2 ماجرا را با هم مقایسه کرد.

هنوز تبانی ثابت نشده است
در ماجرای مس کرمان هنوز به صورت صد درصد تبانی ثابت نشده است. البته تخلف ثابت شده است و نمی شود این موضوع را کتمان کرد اما این که بگوییم تبانی اتفاق افتاده است نیاز به بررسی های بیشتری دارد. به همین دلیل الان نمی شود حکم دقیقی نسبت به این مساله داد.

مطمئنا با متخلفان برخورد خواهیم کرد
شک نکنید که در برخورد با متخلفان تعارف نمی کنیم و به محض این که تحقیقات کامل شود در برخورد با متخلفان اقدام می کنیم. بازهم می گویم که هنوز پرونده این ماجرا به صورت کامل بسته نشده است ولی شک نکنید کسانی که در ماجرای مس کرمان تخلف کرده باشند، با برخورد سنگین فدراسیون فوتبال مواجه خواهند شد.

بازی پلی آف تکرار می شود؟
وقتی تبانی ثابت نشده است حرف زدن در مورد این مساله درست نیست و منطقی نیست که بگوییم آیا بازی پلی آف تکرار شود یا نه. ضمن اینکه این را هم باید در نظر گرفت حکم تبانی حتما تکرار بازی پلی آف نیست، ممکن است از تیم امتیاز کسر شود و یا هر اتفاق دیگری بیفتد. به همین دلیل هم نمی شود به این راحتی ها در مورد حکم احتمالی حرف زد. شاید به دلیل مسائلی نشود بازی پلی آف تکرار شود و فدراسیون مجبور به عذرخواهی از تیم های متضرر بشود.


10:35 1394/03/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن