تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813091571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجلیل از پیشکسوتان چاووش خوان در جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دبیر جشنواره خبر داد:
تجلیل از پیشکسوتان چاووش خوان در جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی
دبیر جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی از برگزاری این جشنواره در جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: در اختتامیه جشنواره از پیشکسوتان و پیرغلامان چاووش خوان به طور ویژه تجلیل می شود.


به گزارش خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران؛حجت الاسلام سید احمد حسینی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و دبیر جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی اظهار کرد: در دیار کریمان بخصوص در مناطق جنوبی استان، از گذشت های دور تا کنون در استقبال و بدرقه کاروانهایی که عازم مشهد الرضا بودند گروه های چاووشی خوانی با برگزاری مراسمی خاص در وصف حضرت رضا(ع) مدایحی را قرائت می کردند.


 وی افزود: در افتتاحیه و اختتامیه جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی، مراسمی چاووشی خوانی به صورت نمادین برگزار خواهد شد.


وی با بیان اینکه جنوب کرمان امسال نخستین سالی است که جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی را برگزار می کند،گفت: یکی از مهم ترین اقدامات ما در مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره برگزاری مراسم نمادین چاووشی خوانی به سبک گذشتگان در بدرقه و استقبال از کاروان های زیارتی رضوی است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه به منظور تخصصی برگزار شدن جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی، رئیس کانون مداحان جنوب کرمان بعنوان دبیر تخصصی این جشنواره منصوب شده است،از تشکیل اتاق فکر این جشنواره هم خبر داد و گفت: این اتاق فکر در ماه دو جلسه را به منظورتبیین راهکارهای کیفی سازی جشنواره برگزار می کند.


حجت الاسلام حسینی با اشاره به تشکیل کمیته پژوهشی جشنواره و پرداختن علمی به موضوع جشنواره، خاطرنشان کرد: تمام آثار دریافتی به دبیرخانه بر روی لوح فشرده قرار می گیرد و به ادارات ارشاد سراسر کشور ارسال می شود.


یادآوری می شود؛جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی از سری برنامه های سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که در جنوب کرمان برگزار می شود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و آگاهی از نحوه شرکت در هر یک از برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) می‌توانند به سایت سه زبانه «شمس توس» به نشانی www.shamstoos.ir مراجعه کنند. همچنین سامانه پیام کوتاه: 30007888 و شماره تلفن‌های‌: 9-05132283044 به عنوان پل ارتباطی میان جشنواره و مخاطبان معرفی شده است.


انتهاي پيام/





اخبار مرتبط

تولید نرم‌افزارهای قرآنی و علوم دینی در سال‌های اخیر کاهش یافته است
خمینی است امام این قافله... + صوت
دنیا مدرسه است یا مزرعه؟
محورهای مسابقه کتاب‌نویسی با موضوعیت حضرت زینب(س) اعلام شد
چگونه "مساجد" را برای "جذب جوانان" آماده کنیم؟
با خواندن این سوره حاجت روا شوید
حضور بخش عکاسی، تصویر‌گری و هنر‌های سنتی در نمايشگاه قرآن امسال
سومین همایش خانوادگی ذاکرین برگزار می‌شود
ختم بیش از 10 هزار قرآن کریم در پانزدهمین طرح هزاران ختم قرآن
کتاب "خرافه و جامعه دینی" منتشر شد




۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن