تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820091802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشديد دعواهاي انتخاباتي در آستانه انتخابات پارلماني ترکيه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ خرداد ۱۳۹۴ (۰:۵ق.ظ)
تشديد دعواهاي انتخاباتي در آستانه انتخابات پارلماني ترکيه موج - در ترکيه در آستانه انتخابات، شعار «مرگ بر اردوغان» سر داده شد .
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، يک روز پس از انفجارهاي شهر دياربکر ترکيه، صدها نفر در اين شهر کردنشين و در محل وقوع انفجارها، شعار «اردوغان قاتل» سر داده‌اند.
بر اساس اين گزارش، معترضان خشمگين پلاکاردي در دست داشتند که بر روي آن نوشته شده بود «صلح عليرغم همه چيز» ولي در عين حال خطاب به حزب حاکم عدالت و توسعه شعار مي‌دادند: «تاوان اين کار را خواهي داد».
روز جمعه (15 خرداد) وقوع دو انفجار در جريان ميتينگ انتخاباتي حزب دموکراتيک خلق‌ها در شهر دياربکر، به مرگ دست‌کم دو نفر و زخمي شدن بيش از 200 نفر منجر شد.
احمد داوداوغلو، نخست وزير ترکيه، دو بمب دست‌ساز را عامل اين انفجارها عنوان کرده است.
يک روز بعد از اين انفجارها، آقاي دميرتاش، رئيس جمهور ترکيه را به «احترام نگذاشتن» به قربانيان حادثه متهم کرده و خواستار عذرخواهي او شده است.
رهبر حزب دموکراتيک خلق‌هاي ترکيه در يک سخنراني در استانبول، از اينکه رجب طيب اردوغان بعد از اين انفجار در اجتماع طرفدارانش سخنراني کرد و اشاره‌اي با حادثه نداشت، انتقاد کرده است.
اين در حالي است که آقاي اردوغان، صلاح‌الدين دميرتاش را به «تحريک خشونت» در ترکيه متهم کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن