تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804052986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرصت‌سوزي در فصل نقل و انتقالات


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فرصت‌سوزي در فصل نقل و انتقالات
نویسنده : شیوا نوروزی 
فصل نقل و انتقالات آغاز شده اما سرخابي‌هاي پايتخت همچنان با بلاتكليفي دست و پنجه نرم مي‌كنند. با روندي كه دو باشگاه در پيش گرفته‌اند، بعيد است كه تا هفته‌هاي آتي حتي كادر فني‌شان نيز مشخص شود.  شش روز از فصل نقل و انتقال ليگ برتر مي‌گذرد، فصلي كه تيم‌هاي پرطرفدار و مدعي قاعدتاً بايد با برنامه‌ريزي كه از پيش انجام داده‌اند اقدام به خريد بازيكنان مورد نظر كنند. از طرفي بازيكناني هم كه با پيشنهادهاي بهتري مواجه شده‌اند را نيز به ساير باشگاه‌ها مي‌فروشند و درآمد قابل قبولي به دست مي‌آورند. منتها دو تيم پرطرفدار و البته پرحاشيه تهراني از اين قاعده مستثنا هستند. اگرچه همه ساله شاهد بي‌برنامگي مديران استقلال و پرسپوليس بوده‌ايم اما امسال اين بي‌برنامگي به آشفته‌بازاري خطرناك تبديل شده كه بدون شك آينده هر دو تيم را به چالش خواهد كشيد.
پرسپوليس روزگاري هميشه مدعي بود كه براي قهرماني مي‌جنگد و هيچ وقت تا اين اندازه بي‌تكليفي را تجربه نكرده بود. قرمزها برخلاف رقيب سنتي خود سرمربي دارند و قرارداد سرمربي تا سال آينده اعتبار دارد. با اين حال برانكو ايوانكوويچ در حال حاضر از تصميمي كه پس از يك دهه او را به ايران كشاند حسابي پشيمان است. اين مربي نه‌تنها پولش را نگرفته بلكه از آينده كاري‌اش هم بي‌اطلاع است. اصلاً نمي‌داند كادر مديريتي تيم تغيير مي‌كند يا نه و در صورت تغيير آيا مدير جديد اجازه ادامه حضور روي نيمكت پرسپوليس را به او مي‌دهد يا مجبور مي‌شود به كشورش بازگردد. اينها بخشي از ابهاماتي است كه سرخپوشان با آن دست و پنجه نرم مي‌كنند. به علاوه برانكو براي گرفتن مطالباتش به تهديد روي آورده است. در حالي كه نژادفلاح مديرعامل فعلي حتي خودش نيز از آينده كاري‌اش در پرسپوليس مطمئن نيست.
اوضاع استقلال به مراتب بدتر از قرمزهاست. با نتايج ضعيف اين تيم امير قلعه‌نويي عملاً ديگر جايي در اردوگاه آبي ندارد. حالا كه شرايط براي بازگشت مربياني كه چند سال خانه‌نشيني را تحمل كرده‌اند، مهياست، مربياني كه برنامه خود را هم ارائه كرده و براي انتخاب‌ دستيارهاي مورد نظر شرط گذاشته‌اند. اين روزها تعدادي از استقلالي‌هاي قديمي از هر فرصتي استفاده مي‌كنند تا در رسانه‌ها مطرح شوند. اين تلاش‌هاي جدي براي رسيدن به نيمكت استقلال در شرايطي انجام مي‌شود كه بحث ادامه همكاري افشارزاده با استقلال در هاله‌اي از ابهام قرار دارد. مديرعامل آبي‌ها پست جديد در وزارت گرفته و هيچ بعيد نيست همين روزها با اين تيم خداحافظي كند.
سرخابي‌ها سال‌هاست كه ديگر آن بروبياي سابق را ندارند. بيشتر از آنكه در زمين مسابقه حرف براي گفتن داشته باشند با حواشي تمام نشدني‌شان خود را مطرح مي‌كنند. متأسفانه در يك سال گذشته موضوع واگذاري دو تيم بر حواشي آنها افزود تا آنجا كه هيچ كدام نتوانستند عملكرد خوبي در ليگ داشته باشند. با وجود آنكه بحث خصوصي‌سازي استقلال و پرسپوليس پس از برگزاري چهار مرحله مزايده به سرانجام نرسيد، اما به نظر مي‌رسد وزارت ورزش علاقه‌اي به روشن كردن تكليف سرخابي‌ها ندارد. زمان به سرعت در حال سپري شدن است و اين در حالي است كه عقد قرارداد با بازيكنان جديد نه‌تنها دردي از دردهاي استقلال و پرسپوليس دوا نمي‌كند، بلكه بهانه خوبي به دست مربيان آينده مي‌دهد تا مسئوليت بد بسته شدن تيم را به گردن نگيرند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن